Dygtig budget- og fakturaansvarlig til at holde styr på økonomien i Forskud- og Årsopgørelseskontorerne

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med tal, og sætter du en dyd i at levere af høj faglig kvalitet? Trives du i en rolle, hvor du har en stor berøringsflade og hvor samarbejde er nøgleordet? Så har vi måske jobbet til dig.

Du bliver en del af to velfungerende kontorer i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Vi har ansvaret for en række systemer, som understøtter produktionen af forskudsopgørelsen og årsopgørelsen. Du skal bl.a.:

  • Varemodtage og fakturere 200-300 månedlige fakturaer.
  • Sikre at faktura bliver betalt til tiden
  • Økonomistyre i kontorerne i samarbejde med vores centrale økonomistyring, herunder oprette aktivitetsnumre.
  • Udarbejde budgetter for kontorerne i samarbejde med vores centrale økonomistyring og kontorcheferne
  • Sparre med medarbejdere om budgetter og økonomistyring.
  • Afrapportere på budgetter og forbrug til kontorledelsen.
  • Koordinator på økonomimøder med leverandører.
Vi lægger vægt på, at du får den nødvendige oplæring i opgaverne og får udviklet dine kompetencer gennem relevante kurser. Du kommer til at blive oplært af en erfaren kollega, som vil hjælpe dig med at komme ind i vores økonomistyring og introducere dig til de personer, som du kommer til at samarbejde med.

Blandt dine kollegaer er der både meget erfarne medarbejdere og nye medarbejdere. Vi har en god, uformel dialog baseret på høj faglighed og der er høj trivsel hos medarbejderne, som arbejder i kontorerne.

Om dig
Du har lyst til at sætte dig ind i vores økonomistyring. Det er vigtigt, at du er detaljeorienteret og kvalitetsbevidst, så vores økonomistyring bliver så god som mulig. Det er vigtigt, at du har mod på at spørge og gerne vil sikre dig at ting bliver afklaret og korrekte.

Du er god til at samarbejde og har lyst til at være en sparringspartner for de systemansvarlige, når de har spørgsmål til økonomien i deres system. Du kan også kommunikere de linjer, som bliver lagt af vores centrale økonomikontorer.

Endelig skal du være omstillingsparat. Du bliver del af en organisation, som er i udvikling og vores økonomistyringen bliver hele tiden udviklet og forbedret.

Det er ikke et krav, at du har erfaring med økonomi og fakturering, men det er vigtigt, at du lyst til at arbejde med området. Det vægter positivt, at du har erfaring med:

  • Fakturering i SAP på brugerniveau
  • Excel
  • Økonomistyring i det offentlige
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV, eksamensbevis og eventuelle udtalelser senest mandag den 27. november 2023 via linket ”Søg stillingen”.

Eventuelle spørgsmål besvares gerne af økonomiansvarlig Britt Enemark, telefon 72 37 13 68 eller kontorchef Jørgen Bo Madsen, telefon 21 49 88 22.

Første samtale kan eventuelt holdes via Teams.

Der kan indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Forud for ansættelsen vil der blive indhentet straffeattest og referencer.

Tiltrædelse er 1. februar 2024 eller efter nærmere aftale.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted er Nybrovej 110, 2800 Kgs. Lyngby.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Kongens Lyngby, Nybrovej 110, Nybrovej, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5939134

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet