Økonomimedarbejder med fokus på bogholderi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med økonomi med fokus på kreditorbogholderi og udvikling af effektive sagsgange for bilagsbehandling?

Økonomimedarbejder med fokus på bogholderi
Har du lyst til at arbejde med økonomi med fokus på kreditorbogholderi og udvikling af effektive sagsgange for bilagsbehandling?

Så har vi en stilling som økonomimedarbejder med fokus på centerets centrale bogholderifunktion i Center for Arealer og Ejendomme til dig

Hvad er de typiske arbejdsopgaver?

  • Kreditorbogholderi
  • Bilagskontrol og bogføring
  • Udvikling af arbejdsgange for effektiv bilagsbehandling i samarbejde med centerets projektledere
  • Intern kontrol og afstemningsopgaver
  • Styring og opfølgning på centerets centrale puljer
Hvad bliver du en del af?
Du bliver del af et økonomiteam på tre medarbejdere med en teamleder, der arbejder sammen om økonomiopgaverne, hvor du har hovedansvaret for bogholderifunktionen. Du bliver ansat i Centersekretariatet med 12 medarbejdere, som beskæftiger sig med økonomi, politisk sagsbehandling, kommunikation, borgerhenvendelser, organisation, administration, ejendomsområdet og service generelt. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø med tid til faglig sparring og godt humør.

Hvem er du?
  • Du har en relevant uddannelsesbaggrund indenfor økonomi- og regnskab
  • Det er en stor fordel, hvis du har kendskab til økonomisystemet SAP/OPUS
  • Du har stærke it-kundskaber, specielt Excel, og er ikke bange for at sætte dig ind i nye systemer
  • Du er god til at prioritere dine opgaver og er vant til at arbejde med tidsfrister
  • Du er god til at formulere og formidle på dansk både skriftligt og mundtligt
  • Du er god til at samarbejde, er serviceminded og positiv
Vi tilbyder
Et spændende job på en unik arbejdsplads med mange engagerede kolleger i et meningsfuldt felt, hvor arbejdsmiljø har stort fokus.
  • Mulighed for løbende udvikling og efteruddannelse
  • Du vil indgå i et ambitiøst, engageret og stærkt arbejdsfællesskab og et stort netværk i et fagligt område med fokus på effektivisering
  • Spændende og afvekslende opgaver med store kontaktflader både internt og eksternt
  • Mulighed for at bruge alle aspekter af din faglighed
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer – løn- og ansættelse er efter overenskomst med din faglige organisation. Herudover kan der forhandles tillæg i forhold til kvalifikationer.

Ansættelse sker som økonomimedarbejder i Center for Arealer og Ejendomme. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Arbejdsstedet er Lyngby Rådhus, pt. Toftebæksvej 12 i Lyngby, mens det permanente rådhus renoveres frem til medio 2024, som er placeret 2 minutters gang fra Lyngby Station og tæt på motorvejsafkørsel. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, god pensionsordning, personalearrangementer og en god kantine som laver morgenmad og frokost til os.

Ansøgningsfrist
Send ansøgningen via nedenstående link senest den 15. januar 2024. Vi forventer at holde 1. runde ansættelsessamtaler den 18. januar og 2. samtaler den 24. januar, hvor du skal lave en case som optakt til dialog.

Tiltrædelse
Dato for tiltrædelse er 1. marts 2023 – gerne før.

Spørgsmål
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Søren Baarsøe Pedersen på telefon 30 53 84 49 – sbp@ltk.dk eller afdelingschef Ida Amtoft på telefon 40 85 64 10 – idaam@ltk.dk

Om Center for Arealer og Ejendomme
Center for Arealer og Ejendomme er Lyngby-Taarbæk Kommunes byg- og driftsherreorganisation. Vi servicerer derigennem 55.000 borgere og 4.000 ansatte ved at vedligeholde og optimere kommunens ejendomme så som skoler, daginstitutioner, idrætsanlæg, svømmehaller, kontorejendomme, omsorgsboliger, flygtningeboliger, veje og grønne områder. Den kommunale bygningsmasse har et samlet areal på 240.000 m2, og vi har samtidig ansvaret for 200 km veje og stier samt 75 ha grønne arealer og 71 ha naturområder.
Center for Arealer og Ejendomme består af ca. 260 medarbejdere, hvoraf ca. 60 af os er placeret på Rådhuset. Du kan se organisationsdiagrammer m.m. på vores hjemmeside https://www.ltk.dk/om-kommunen/organisationen.

Du kan læse mere om forventningerne til dig som medarbejder i ”Leder- og Medarbejdergrundlaget” på kommunens hjemmeside. https://www.ltk.dk/job-i-kommunen/leder-og-medarbejdergrundlag.

Ansættelsesforhold
37 timer

Tiltrædelse
1. marts 2024

Arbejdssted
Lyngby-Taarbæk Kommune, Toftebæksvej 12 2800 Kgs. Lyngby

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

CAE Centersekretariatet, Lyngby Torv, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963481

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet