BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
SU-teamet søger en studentermedhjælper til at hjælpe os med forskellige forvaltningsopgaver indenfor SU-området.
Vi forventer, at du kan arbejde min. 8 timer om ugen. Der vil være mulighed for at arbejde mindre i periode med eksaminer, og mere i andre.
SU-teamet er placeret i Kontoret for Vejledning og Optagelse i Afdelingen for Uddannelse og Studerende (AUS). Afdelingen er organiseret i seks kontorer og består af ca. 90 medarbejdere. Kontoret for Vejledning og Optagelse består af ca. 15 medarbejdere, hvoraf SU-teamet består af tre fastansatte medarbejdere og en studentermedhjælper. Vi er et dynamisk og engageret team, og kontoret er præget af høj faglighed, et højttempo og en uhøjtidelig atmosfære.
Jobbet
- Journalisering og sagsbehandling af praktikansøgninger
- Registrering og behandling af udlandsstipendium
- Besvarelse af e-mails både på dansk og engelsk
- Ad hoc-opgaver
Vores forventninger til dig
- Er struktureret, detaljeorienteret, ansvarsbevidst og fleksibel
- Trives med en blanding af rutine- og ad hoc-opgaver, og har mod på at blive oplært i sagsbehandling
- Kan tage selvstændige initiativer og føre opgaver helt til dørs
- Er moden, ansvarlig og effektiv
- Har gode kommunikationsevner både på dansk og engelsk
Hvad tilbyder vi dig
Vi kan tilbyde
en social arbejdsplads med en venlig og uformel tone. Som studentermedhjælper i SU-teamet vil du få et stort ansvar i den ugentlige opgaveløsning. Her vil du blive en del af de administrative processer på SU-området og få tæt berøring med de studerendes SU-sager, og du vil således få erfaring med at træffe vigtige administrative afgørelser i en offentlig forvaltning.
Løn og ansættelsesforhold:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. §35 (HK/Stat).
Arbejdstiden er gennemsnitlig 8-10 timer om ugen, og kan tilrettelægges fleksibelt ift. ferier, eksaminer, mv. Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2024. Ansættelsen løber så længe, at du er aktiv studerende.
Arbejdet vil både være ved DTU Lyngby Campus og DTU Ballerup Campus, så det forventes, at du er fleksibel i forhold til at møde op begge steder.
Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din ansøgning senest mandag
den 11. december 2023
. Åbn linket ”Ansøg nu”, hvor du udfylder ansøgningsformularen og vedhæfter din motiverede ansøgning, CV og dokumentation for studieaktivitet. I ansøgningen vil vi gerne høre lidt om dig, dine kompetencer, og hvorfor du søger stillingen.
Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte at kontakte specialkonsulent Birgit Slej på 4525 1154 eller fuldmægtig Lea Rostén Terp på 9351 0762 eller e-mail lrote@dtu.dk
.
Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristens udløb tages ikke i betragtning.
Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.
Teknologi for mennesker
DTU udvikler teknologi for mennesker. Med vores forskning og uddannelser i international topklasse er vi med til at skabe en bedre verden, og vi bidrager til løsningen af de globale udfordringer formuleret i FN’s 17 verdensmål for en bæredygtig udvikling. H.C. Ørsted grundlagde DTU i 1829 med en klar mission om at udvikle og nyttiggøre naturvidenskab og teknisk videnskab til gavn for samfundet. Den mission lever den dag i dag. DTU har 13.500 studerende og 6.000 ansatte. Vi arbejder i en international atmosfære og har et inkluderende, udviklende og uformelt arbejdsmiljø. DTU har campusser i hele Danmark og i Grønland og samarbejder med de bedste universiteter verden over.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Danmarks Tekniske Universitet, Anker Engelunds Vej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948632