BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du med en travl hverdag med mange korte deadlines, hvor du skal understøtte programledelsen i et af Danmarks største it-transformationsprojekter? Kan du sikre, at underdirektøren til enhver tid har det ønskede overblik over leverancer, beslutningsgrundlag og processer på tværs af opgaveporteføljen? Så er du måske vores nye ledelsesstøtte.
En opgave med mening
I kontoret PMO ICE understøtter vi det store it-transformationsprogram, der har ansvaret for udviklingen af det nye ejendomsvurderingssystem. Programmet løfter en helt central samfundsopgave, der skal bidrage til, at alle boligejere betaler korrekte skatter pba. retvisende vurderinger. Arbejdet bærer derfor præg af stor politisk- medie- og ledelsesmæssig bevågenhed. I PMO ICE har vi ansvaret for den overordnede og koordinerende styring af programmet og den daglige sekretariatsbetjening af topledelse og programledelse.
Du arbejder selvstændigt, sikrer fremdrift og skaber overblik
Vi søger dig, som har ledelsesbetjening i blodet. Du er i stand til at sætte dine stærke analytiske evner i spil på en måde, der understøtter underdirektørens arbejde. Kvalitetsbarren er sat højt, fordi vi opererer i et krydsfelt mellem bl.a. drift og udvikling af it-løsninger, arkitektur, data management, compliance, sikkerhed og jura. I mange situationer er du underdirektørens højre hånd og sparringspartner, ikke mindst, når sager skal forberedes og beslutninger skal føres ud i livet.
Opgaverne er forskelligartede – alle med et fokus på bedst muligt at understøtte underdirektørens virke og strategiske mål. Du vil bl.a. bidrage til:
- Kvalificering og forberedelse af underdirektørens bidrag til møder og beslutninger inden for komplekse sagsområder samt daglige mødepakker.
- Kvalitetssikring og bidrag til møde- og analysemateriale som styrker underdirektørens grundlag for at træffe gode beslutninger.
- Sikre, at underdirektøren i hverdagen er velforberedt til møder og klar til at træffe beslutninger.
- Bidrage til udviklingen af organisationen i tæt samarbejde med underdirektøren og kontorcheferne.
- Udarbejdelse af notater, præsentationer, rapporter mv.
- Opfølgning på initiativer igangsat af underdirektøren og programledelsen.
- Sagsoverblik, koordination af opgaver og bestillinger samt henvendelser til og fra underdirektør.
- HR-orienterede opgaver ifm. rekruttering og ansættelse, analyse/afdækning af trivselsundersøgelser, MTU, APV og årlige PULS.
- LinkedIn-strategi for underdirektørens område.
- Kommunikations- og udmeldingspakker samt taler mv.
Du har en relevant videregående uddannelse af enten samfundsvidenskabelig eller it-faglig karakter, fx cand.scient.pol., cand.it, cand.merc., cand.scient.adm. eller cand.polit. Vi forventer, du har nogle års erfaring med ledelsesbetjening og meget gerne fra en it-organisation. Desuden har du enten erfaring med eller interesse for at opbygge kompetencer inden for styring af it-drift i en statslig kontekst. Derudover forventer vi, at:
- Du formulerer dig præcist og modtagerorienteret både mundtligt og skriftligt - også i situationer hvor komplekse it-problemstillinger skal formidles til politikere og embedsmænd uden it-baggrund.
- Du evner at navigere i en til tider hektisk hverdag, der byder på mange skift i faglig kontekst.
- Du udvikler naturligt og selvstændigt relationer på tværs af faggrænser og bevæger dig naturligt i samarbejde med it-specialister, jurister, sagsbehandlere, topledere og mange andre.
- Du har lyst til at gribe ansvaret for selvstændigt at udvikle din rolle som en af underdirektørens og direktørkredsens tætteste sparringspartnere.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 12. november 2023.
Ansættelse snarest muligt og senest pr. 1. januar 2024.
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte fungerende kontorchef Christoffer Holck på chol@ufst.dk eller på tlf. 72 37 64 33.
Vi forventer at benytte personprofilanalyse og logisk test i rekrutteringsprocessen. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 46.
Arbejdsstedet er Nybrovej 116, 2800 Kgs. Lyngby. Vi er som udgangspunkt på kontoret mindst 4 dage om ugen.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Kongens Lyngby, Nybrovej 116, Nybrovej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932788