Vil du have en varieret arbejdsdag, og kan du bruge dine hænder, så er dette jobbet for dig. Vi søger en teknisk serviceleder, uden personaleansvar, til Rådhuset og administrationsbygningen i Lyngby-Taarbæk Kommune.
Vi søger dig, som ønsker at arbejde serviceorienteret og kvalitetsbevidst. Du skal hjælpe med at gøre hverdagen lettere for de medarbejdere og brugere, der har deres gang på Rådhuset og vores administrationsbygning. Du udstråler og besidder gode samarbejdsevner og autoritet på alle niveauer i en travl og alsidig hverdag.
Du skal varetage følgende opgaver:
Du har ansvaret for den daglige drift, service og mindre vedligeholdelse af de indvendige arealer på Lyngby Rådhus og tilhørende udearealer (Lyngby Torv). Det fredede rådhus på 9.000 m2 har igennem de sidste år været gennem en omfattende og nødvendig renovering, hvor centrale bygningsdele er blevet istandsat med omhu og respekt for frednings-bestemmelserne. Derudover har du ansvaret for den daglige drift, service og mindre vedligeholdelse af vores administrationsbygning – et lejemål ved Lyngby Ret (Lyngby Port).
Som teknisk serviceleder skal du kunne prioritere og planlægge det daglige arbejde, planlægge drift og serviceopgaver i samarbejde med dine kollegaer i teamet, planlægge og prioritere vedligeholdelsesopgaver i samarbejde med den ansvarlige for bygningsvedligeholdelse og den ansvarlige for bygningsteknik. Som teknisk serviceleder vil du være meget synlig og efterspurgt, når du har din gang rundt på rådhuset og administrations-bygningen, og du skal kunne tale med alle.
Din fysiske arbejdsplads vil være Lyngby Rådhus. Organisatorisk bliver du en del af Ejendomsdrift, hvor du indgår i Servicevagten, der sammen med Team Skoler varetager drifts- og ejendomsserviceopgaver på folkeskolerne i kommunen samt varetager vagtfunktionen på skoler og daginstitutioner i kommunen. Din nærmeste leder er driftslederen i Team Skoler.
Dine arbejdsopgaver er mangeartede, og du skal derfor trives i en omskiftelig hverdag, hvor dine opgaver bl.a. vil omfatte:
- Løbende drift og vedligeholdelse af tekniske installationer og anlæg (varme, ventilation, CTS, VVS, brand og sikring)
- Løbende styring af varme og ventilation samt belysning
- Drift og mindre vedligeholdelse af inventar
- Mindre flytteopgaver, opstilling og nedtagning af møbler og andet udstyr
- Styring af adgangskontrol og udlevering af adgangsbrikker til medarbejdere, brugere og håndværkere
- Styring af eksterne håndværkere og serviceleverandører
- Mindre drifts- og reparationsopgaver af bygningsdele (døre, håndtag, dørpumper m.m.)
- Renhold og håndtering af affald
Vi tilbyder:
Du har en høj grad af selvbestemmelse. Du planlægger selv din dag, og får du brug for sparring, har du gode kolleger i nærheden.
Derudover får du:
- En moderne arbejdsplads med ordnede forhold og et godt arbejdsmiljø på et af Danmarks mest nænsomme og fineste renoverede rådhuse
- En arbejdsplads, hvor vi alle er ligeværdige og medbestemmende
- Mulighed for faglig og personlig udvikling
- En uformel og kollegial tone, hvor du har frihed under ansvar
Forventninger til dig og dine kompetencer:
Det vigtigste for os er, at du kan yde en god service, holde overblik, planlægge, har teknisk indsigt og har hænderne godt skruet på.
Derudover ser vi gerne, at du:
- Har erfaring med ejendomsdrift
- Har en håndværksmæssig kunnen
- Kan planlægge og tage initiativ til udførelse af opgaver
- Har gode sociale kompetencer og motiveres af at levere en god service og kan sætte brugeren i centrum for løsning af opgaven
- Har gode IT-kundskaber
- Har kendskab til CTS, ABA, ABDL, ADK og AIA
- Har gode kommunikationsevner
- Har kørekort, hvilket er en forudsætning, minimum kategori B – Gerne trailerkort
Løn og ansættelse:
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist er søndag den 9. februar 2025.
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler med ansættelsestidspunkt hurtigst muligt eller 1. april 2025. Forud for endelig ansættelse indhentes straffeattest og børneattest.
Yderligere information kan fås ved henvendelse til Driftsleder Morten Nørgaard, tlf. 20181073 eller mail morno@ltk.dk eller til Driftschef Ken Reinhard, tlf. 20840318 eller mail kre@ltk.dk.
Om Center for Arealer og Ejendomme:
Du bliver ansat i Center for Arealer og Ejendomme, som beskæftiger ca. 220 medarbejdere. Vi er et tværgående servicecenter med Facility Management ydelser og anlægsprojekter som kerneopgave. Ansvaret for alle kommunale ejendomme og arealer er samlet i Center for Arealer og Ejendomme.
Du kan læse mere om Center for Arealer og Ejendomme på Lyngby-Taarbæk kommunes hjemmeside.
I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ejendomsdrift Institutioner, Lundtoftevej, 2800 Kgs. Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/63371f1a-97a8-4bca-b4c6-6fe6d4b57d3a