BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du god til at opdage, hvor IT-problemer opstår? Sætter du en ære i at undgå, at de opstår igen? Nyder du både kontakten med brugere og at dykke ned i teknikken bag løsningen? Så er her muligheden for at komme med på holdet i det nyoprettede kontor ”Bolig Drift”.
Vær med til opbygning af et nyt kontor
I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen understøtter vi vores kolleger i Skatteforvaltningen med drift og videreudvikling af en stor IT-portefølje. Du bliver en del af kontoret ”Bolig Drift”, hvor du i det daglige kommer til at arbejde med systemer, som understøtter bolig- og ejendomsbeskatning.
Kontorets opgave er at idriftsætte og drifte de nyudviklede systemer, som Boligprogrammet og Ejendomsdataprogrammet udvikler. Vores opgave er at sikre stabil og sikker drift samt koordinere al vedligehold og videreudvikling fremadrettet. De første leverancer er sat i drift i august 2023 og der vil løbende komme flere til både på kortere og længere sigt. Kontoret er under opbygning, og du får derfor en unik mulighed for at påvirke din egen stilling.
En bred rolle
Som ITSM-koordinator kommunikerer du med alt fra systemejere og teknikere til brugere og eksterne leverandører. Du får ansvaret for de processer, som du og dine kolleger følger, når I arbejder med indmeldte sager. Dine opgaver vil blandt andet være at:
- Sikre håndtering af incidents, service requests, problems og changes
- Undersøge og kvalificere de incidents, der indmeldes
- Koordinere major incidents og sikre, at de når sikkert i mål
- Holde brugerne informeret
- Sikre root cause analysis på relevante incidents
- Have et logisk overblik og spotte trends, så vi proaktivt kan eskalere til problems
Erfaring med ITSM og lyst til mere ansvar
Da vi arbejder efter ITIL-principperne, er det vigtigt, at du har erfaring med IT Service Management.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Har lyst til at skabe relationer og samarbejde med forskellige interessenter omkring dig
- Forstår værdien i stabil drift både for internt og eksternt driftede systemer
- Er struktureret i din tilgang til opgaverne
- Proaktivt følger op på verserende sager.
Bliv en del af et fagligt stimulerende arbejdsmiljø
I ’Bolig Drift’ får du et stærkt fagligt netværk. Du kan altså glæde dig til at blive en del af et team af dygtige og engagerede kolleger, hvor vi videndeler og hjælper hinanden.
Vi tilbyder et job, hvor du:
- får mulighed for at tage ansvar og løbende udvikle de processer, som kontoret arbejder efter
- kan styrke dine kompetencer på hele ITSM området
- møder stor variation i dine arbejdsopgaver og i din hverdag
- får mulighed for at være med til at opbygge kontoret og definere din rolle.
Desuden tilbyder vi en høj grad af fleksibilitet, hvor der er mulighed for at balancere arbejds- og familieliv.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send dit CV med motivation og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest d. 26. november via linket ”Søg stillingen”. Vi gør opmærksom på, at dette er et genopslag. Vi afholder samtaler løbende.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Louise Arnawa på telefon 72 37 96 84.
Der kan indgå en logisk test og en personprofilanalyse i ansættelsesforløbet. Forud for ansættelsen vil der blive indhentet referencer og straffeattest
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Nybrovej 110-116, 2800 Lyngby.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Kongens Lyngby, Nybrovej 110, Nybrovej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936203