Vi søger en struktureret, engageret og faglig dygtig medarbejder, der snarest muligt kan indgå i vores velfungerende administrative sekretariat.
Center for Uddannelse og Pædagogik har ansvar for kommunens dagtilbud, skoler, SFO’er, klubber og specialtilbud. Du vil blive forankret i centerets sekretariat sammen med en række dygtige og engagerede kollegaer og skal bl.a. være med til at understøtte driften på skoleområdet og i PPR (Pædagogisk Psykologisk Rådgivning).
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Administrative opgaver ifm. befordring af elever (behandling af ansøgninger, etablering af aftaler med leverandører, betalinger etc.)
- Ajourføring af oplysninger vedrørende elever i diverse fagsystemer
- Betalinger vedrørende elever i eksterne special-og dagbehandlingstilbud
- Behandling af forældrehenvendelser
- Administrative opgaver ifm forberedelse, afvikling og opfølgning på visitationsmøder på skole- og småbørnsområdet
- Mellemkommunale afregninger
- Opfølgning på budgetter
- Diverse økonomiopgaver, herunder fakturabetalinger, viderefaktureringer og opkrævninger
- Øvrige administrative opgaver.
Din baggrund
Du må meget gerne have erfaring fra en lignende stilling. Du kan også være nyuddannet og via din uddannelse have opnået de kompetencer, vi efterspørger.
Vi ser meget gerne, at du:
- Har erfaring inden for administration – gerne i kommunalt regi
- Har en relevant uddannelse, fx kontoruddannelse og evt. kommunomuddannelse eller professionsbachelor i offentlig administration
- Er analytisk og god til at arbejde med tal
- Er fortrolig med Excel
- Er systematisk, struktureret og har overblik
- Kan samarbejde og kommunikere på tværs af organisationen og med andre faggrupper
- Kan formidle både mundtligt og skriftligt, så det bliver let forståeligt for modtagerne
- Har forståelse for, at du er en del af et hold og bidrager til helheden
- Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og vedholdende.
Løn- og ansættelsesforhold
Arbejdstiden er på 32-37 timer om ugen. Løn i henhold til gældende overenskomst.
Du får arbejdsplads i det nyrenoverede Lyngby Rådhus med offentlig transport lige ved døren og en god kantine.
Vi har flekstid og gode muligheder for hjemmearbejde. Centeret er præget af høj faglighed, et stærkt kollegaskab med gensidig sparring, en god omgangstone og med plads til det sociale fællesskab på arbejdspladsen.
Center for Uddannelse og Pædagogik har røgfri arbejdsdag.
Er du interesseret?
Så send din ansøgning og CV via linket senest 13. januar 2025. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 4/5.
Vil du vide mere
Hvis du gerne vil høre mere om stillingen, kan du kontakte økonomikonsulent Line Bermark på 45973923/ lineb@ltk.dk eller sekretariatschef Nanna Louise Pagaard på 4597 3145/ nalpa@ltk.dk.
Ansættelsesforhold
32-37 timer ugentligt
Tiltrædelse:
- marts 2025 eller snarest muligt
I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Center for Uddannelse og Pædagogik, Lyngby Torv, 2800 Kgs. Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/56daf4ae-40f7-4acb-9d66-d9661e614adb