BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
.
Administrativ medarbejder til fællessekretariat hos Lyngby-Taarbæk Kommune
Går du med overvejelser om nyt job. Så tilbyder vi en mulighed for at arbejde i en spændende kommune med fuld gang i udviklingen.
Fællessekretariatet dækker de to myndighedscentre, Center for Byudvikling og Byggesag og Center for Trafik, Miljø og Bæredygtighed, hvor det bistår med administrativ understøttelse af sagsbehandling og udviklingsprojekter.
Vi kan tilbyde en stilling inden for det administrative tekniske myndighedsområde, hvor du kommer til at arbejde i en dynamisk og fagligt stærk organisation, med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
I vores centre lægger vi vægt på at have en dialogbaseret og inddragende tilgang til opgaverne, som løses med et højt serviceniveau for borgere og virksomheder. Alt sammen med fokus på sagsstyring og flow i opgavehåndteringen.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet består af:
- I samarbejde med vores andre administrative medarbejdere af indgå i borgerbetjening, primært telefon og mails.
- Journalisering.
- Sagsoprettelse.
- Behandling af aktindsigter.
- Betaling af regninger og udsendelse af fakturaer.
- Diverse administrative opgaver.
Vi forventer, at du:
- Er uddannet kontorassistent, gerne med speciale i offentlig administration.
- Har forståelse for økonomi, og kendskab til regningshåndtering, gerne OPUS
- Har erfaring med ESDH-systemer, gerne SBSYS.
- Er en åben og udadvendt person, og godt kan lide at snakke med borgere.
- Er serviceminded og god til skriftlig og mundtlig kommunikation.
- Er fleksibel, kreativ, initiativrig og evner at se muligheder frem for begrænsninger.
- Er engageret og nysgerrig på at lære nye arbejdsopgaver og rutiner.
- Kendskab til kommunen og erfaring med arbejde i en politisk organisation er en fordel.
Vi kan tilbyde et afvekslende job med spændende opgaver, hvor der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi værdsætter et tværfagligt arbejdsmiljø, med god omgangstone, og hvor der er kort til latter. Stilling er en fuldtidsstilling på 37 timer med flekstid.
Yderligere oplysninger kan fås hos Bygningsinspektør og afdelingschef Søren Suhr-Virranniemi på tlf. 31 33 08 61 eller kontorassistent Rikke Lentz på tlf. 45 97 35 76.
Løn- og ansættelsesforhold
Løn efter principperne i Ny Løn, i henhold til aftale med den pågældende faglige organisation.
Ansøgning
Senest torsdag 18. januar 2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 4
Forventet start: 1. marts 2024.
Ansættelsesforhold
Fuldtid
Tiltrædelse
1. marts 2024
Arbejdssted
Toftebæksvej 12
I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Center for Udvikling, Plan og Byggesag, Lyngby Torv, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961910