BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi på Lystoftebakken mangler en administrativ medarbejder/ vagtplanlægger, der kan varetage forskellige administrative opgaver. Har du en sundhedsfaglig eller administrativ baggrund og erfaring med vagtplanlægning - så er det lige dig, vi står og mangler!
Lystoftebakken er et hjem, hvor der bor 61 plejehjemsbeboere og 53 borgere i beskyttet bolig. Vi er en selvejende institution, som er en del af OK-Fonden. Vi arbejder efter OK-Fondens vision om, at livet skal leves - hele livet. Det er vigtigt, at du ligesom os værdsætter en kultur, hvor hjemlighed, livskvalitet og fællesskab er i fokus.
Du skal blandt andet håndtere og løse følgende opgaver:
- Arbejdsplanlægning og udarbejdelse af grundrulleplaner
- Beboerregninger og kontant-kassen
- Ad hoc-opgaver for ledelsen
- Vise boliger frem, udlevere nøgler og indflytningsmapper
- Besked til samarbejdspartnere ved ind- og udflytninger
- Godkende fakturaer
- Kursus administration mv.
Det er et krav, at du har erfaring med vagtplanlægning,.
Stillingen er på 37 timer ugentligt
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside, eller høre flere af vores kolleger fortælle om vores relationer til beboerne, vores faglige tilgang samt ledelsen her.
Ansøgningsfrist er den 28. november kl. 12. Vi holder løbende ansættelsessamtaler.
Ring gerne til afdelingsleder Lizette Breil på 45 26 03 64, eller chef Tine Bau på 45 26 03 10, hvis du har spørgsmål eller andet.
Vi ser frem til at høre fra dig.
De bedste hilsner fra alle os på Lystoftebakken
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
OK-Fonden Lystoftebakken, Caroline Amalievej 130, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943454