Administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ medarbejder

Vi på  Lystoftebakken mangler en administrativ medarbejder med kendskab til Silkeborgdata og kan varetage forskellige administrative opgaver. Har du en administrativ baggrund og erfaring så er det lige dig, vi står og mangler!

Lystoftebakken er et hjem, hvor der bor 61 plejehjemsbeboere og 53 borgere i beskyttet bolig. Vi er en selvejende institution, som er en del af OK-Fonden. Vi arbejder efter OK-Fondens vision om, at livet skal leves - hele livet. Det er vigtigt, at du ligesom os værdsætter en kultur, hvor hjemlighed, livskvalitet og fællesskab er i fokus.

Du skal blandt andet håndtere og løse følgende opgaver: 

  • Udarbejdelse af grundrulleplaner 
  • Løntastning
  • Beboerregninger og kontant-kassen
  • Ad hoc-opgaver for ledelsen
  • Vise boliger frem, udlevere nøgler og indflytningsmapper
  • Besked til samarbejdspartnere ved ind- og udflytninger 
  • Godkende fakturaer
  • Kursus administration mv.

Stillingen er på 37 timer ugentligt

Du kan læse mere om os på vores hjemmeside, eller høre flere af vores kolleger fortælle om vores relationer til beboerne, vores faglige tilgang samt ledelsen her.

Ansøgningsfrist er den 18.03.2024 kl. 12. Vi holder løbende ansættelsessamtaler.

Ring gerne til chef Lizette Breil på 45 26 03 64, eller chef Katrine Sass 51287840, hvis du har spørgsmål eller andet.

Vi ser frem til at høre fra dig.

De bedste hilsner fra alle os på Lystoftebakken

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

OK-Fonden Lystoftebakken, Caroline Amalievej 130, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6004217

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet