Afdelingsleder til Aalholmhjemmet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du mod på ledelse og kan se dig selv brænde for:
”At alle med tilknytning til Aalholmhjemmet er sammen om at skabe et rummeligt hjem, hvor der i hverdagen lægges vægt på forståelse, sammenhæng, tryghed, sikkerhed og frihed til at vælge” (det er vores målsætning).


Så er det så heldigt, at vi lige nu søger en afdelingsleder fra 1. august.

Hvem er vi
Aalholmhjemmet er Københavns Kommunes mindste plejehjem og er specialcenter for mennesker med svær demens. Vi er et moderniseret plejehjem med 32 toværelses lejligheder fordelt på to etager. Ligeledes har vi et lille daghjem med plads til otte borgere, der bor uden for Aalholmhjemmet.

Det, at vi er så lille et sted, har stor betydning for den måde, vi er sammen på og har også betydning for den måde, vi tænker ledelse på. Vi er tæt på hinanden og er meget afhængige af, at vi alle ”spiller hinanden gode”, at alle tager ansvar for den samlede opgave, og at ingen er ”for fine” til at tage del i opgaver som traditionelt ville være andres.

Dette er i høj grad medvirkende til, at vi gennem mange år har haft særdeles stabil drift, med flotte tilsyn, styr på økonomien, fravær af klager og høj tilfredshed hos beboere, pårørende og ansatte. Og det skal fortsat være sådan.

Derfor skal du på den ene side være ydmyg over for det dejlige hus, som du bliver en del af, og samtidig ambitiøs og kreativ, så vi fortsat udvikler os og bliver endnu bedre.
Dette skal du gøre i samarbejde med beboere og pårørende, personalet på etagen, kvalitetssygeplejersken og resten af ledergruppen.

Du kan læse mere om Aalholmhjemmet på www.aalholmhjemmet.kk.dk

Vi forventer, at du

  • Har en relevant sundhedsfaglig uddannelse, konkret erfaring med mellemledelse fra tidligere stillinger og gerne en lederuddannelse.
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Har en åben og imødekommende lederstil, så du let skaber opbakning og følgeskab.
Interesseret?
Du er velkommen til at kontakte forstander Christian Suhr på 3530 2050 for yderligere information om huset og stillingen.

Søg via linket senest tirsdag den 13. juni 2023
Der vil være første runde af ansættelsessamtaler i uge 25 og anden samtale i uge 26. Ansøgere, som går videre til anden samtale, bliver bedt om at gennemføre en personlighedstest, som bl.a. vil blive inddraget i samtalen.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det.
Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192297&DepartmentId=19968&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5842660

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet