Assistant Store Manager hos SKECHERS - Tag del i den spændende rejse inklusive sko, mode og fantastisk teamånd!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Vil du være med på en fantastisk rejse med SKECHERS? Brænder du for salg, service og tilfredse kunder? Så kan du blive vores nye Assistant Store Manager. SKECHERS vokser hurtigt og til oktober 2024 åbner vi vores helt nye SKECHERS konceptbutik i Lyngby Storcenter og derfor søger vi en engageret og erfaren Assistant Store Manager der elsker sport, mode og sko.

SKECHERS har været på en utrolig rejse de sidste mange år. Vores forretningsplan har vist sig at være den helt rigtige. Vi har primært fokuseret på to ting - vores produkter og vores medarbejdere. Som en del af organisationen i SKECHERS kan du i høj grad få ansvar, og opgaver som du brænder for og ikke mindst indgå i et fantastisk team. Hos SKECHERS ved vi, at vores medarbejdere gør en stor forskel!

Som medarbejder i SKECHERS får du medansvar for butikkens resultater, altså alt fra lager, visuel standard og salgstal. Det er derfor vigtigt, at du er god til at holde fokus, at du kan følge med, og at du har tidligere erfaring fra butiksarbejde. Vi søger dig, der er fuld af energi og motivation - som ser dig selv som en stærk profil og med en stor vilje til at lykkes! Du er en vigtig del af teamet i butikken og din rolle på gulvet er helt afgørende.

Arbejdsområder:

Lagerstyring

Salg

Medansvarlig for opretholdelse af de visuelle standarder

Deltage aktivt i butikkens drift

Kvalifikationer:

Erfaring fra skobutik er en fordel. At du elsker detailhandlen er en selvfølge.

Sans for kommunikation og forretningssans

Evne til at tage nye initiativer og udvise stort ansvar

Stor interesse for sko

Teamplayer og god kommunikator

Og frem for alt sætter vi pris på, at du har et stort og positivt engagement!

Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr uge.

Interesseret?

Ønsker du at blive vores nye kollega, så håber vi, at du sender din ansøgning og CV hurtigst muligt via linket. Indkaldelse til samtaler foregår løbende, og stillingsopslaget vil blive lukket ned når vi har fundet den rette kandidat.

Mere information om jobbet kan fås hos District Manager René på telefon: +45 2811 5878

Vi gør opmærksom på at du alene kan søge jobbet via "Ansøg" linket og at vi IKKE modtager CV og ansøgninger på mail!

Se vores andre spændende ledige stillinger hos SKECHERS her: https://skechers.dk/pages/ledige-stillinger

Vi ser frem til at høre fra dig!

Om SKECHERS:

SKECHERS er verdens 3. største skomærke, med hovedsæde i Manhattan Beach, Californien. Med over 5.200 konceptbutikker globalt, tilbyder SKECHERS et bredt udvalg indenfor lifestyle- og performancesko, tøj og tilbehør til både damer, herrer og børn. Salget af SKECHERS i Norden varetages af SKECHERS’ datterselskab Sports Connection, fra det nordiske hovedkontor i Esbjerg, Danmark, hvor vi beskæftiger over 420 medarbejdere. Der er i dag ca. 180 shop-in-shops, 4 online shops, samt 62 konceptbutikker i de nordiske lande, og dette antal forventes at stige over de kommende år. Derudover føres SKECHERS hos et stærkt netværk af ca. 1.800 forhandlere indenfor sko- og sportsbranchen i hele Norden. Du kan læse mere på www.sportsconnection.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skechers Lyngby, Lyngby Storcenter, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089105

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet