Bliv central borgerkontaktmedarbejder i Lyngby-Taarbæk Kommune

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en engageret teamplayer, der brænder for at gøre en positiv forskel i borgernes liv ved at sikre, at de får den rette støtte og vejledning, så er du måske vores nye kollega i Administration og udbetaling.

Vores afdeling består af 25 dygtige medarbejdere, der blandt andet varetager sagsbehandling og udbetaling af forsørgelsesydelser til borgere og tilskud til virksomheder, bekæmper socialt bedrageri og løser administrative opgaver i tæt samarbejde med bl.a. Jobcenter.

Fælles for afdelingen er, at vi ønsker at styrke samarbejdet om kerneopgaven og yde en god service til borgere og virksomheder.

Om jobbet

Som borgerkontaktmedarbejder vil du spille en central rolle i at være borgernes telefoniske kontaktpunkt. Du vil være ansvarlig for at besvare spørgsmål fra ledige, sygemeldte og fleksjobbere og hjælpe dem med at navigere i systemet.

Vi søger en person, der er empatisk, tålmodig og har stærke kommunikationsevner. Erfaring med borgerkontakt og kendskab til beskæftigelsessystemet vil være en fordel.
Du vil være borgernes linje ind til jobcenteret.

Kommunen er i gang med en spændende udvikling med at etablere et samlet kontaktcenter i kommunen, som forventes at stå klar i 2026. Det forventes, at du som ny borgerkontaktmedarbejdere vil blive en del af denne innovative enhed.

Dine primære opgaver vil inkludere:

  • Besvare opkald fra borgere og give dem den nødvendige information og vejledning. Du vil være den første kontakt, der sikrer, at borgerne føler sig hørt og forstået. Du vil guide dem til de rette ressourcer og sikre, at de får den støtte, de har brug for.
  • Assistere borgere i brugen af selvbetjeningsløsninger, så de kan håndtere deres anliggender effektivt og selvstændigt. Dette inkluderer at give instruktioner og løse eventuelle tekniske problemer, de måtte støde på.
  • Arbejde tæt sammen med andre afdelinger for at sikre, at borgerne får en sammenhængende og effektiv service. Dette kan indebære at henvise dem til specialiserede rådgivere eller sagsbehandlere.
  • Sikre, at borgernes forespørgsler bliver registreret, hvis deres sag kræver yderligere behandling.
  • Sagsbehandle og udbetale anmodning om refusioner til virksomheder (voksenlærlinge, skånejob, personlig assistance, løntilskud, 6 ugers jobrettet kurser)
  • Administrative opgaver på dagpengeområdet

Hvad vi forventer af dig?
  • Erfaring fra en kommune eller Callcenter i A-kasser, forsikringsselskaber mv.
  • Relevant uddannelsesbaggrund
  • Du trives med telefonisk og skriftlig borgerkontakt
  • At du mestrer god service til borgerne og har en helhedsorienteret tilgang
  • Har et afklaret forhold til myndighedsrollen
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret og sætter en ære i, at opgaverne er løst korrekt
  • Engageret, handlingsorienteret og kan lide en arbejdsplads, som ikke står stille
  • En positiv indstilling til at indgå i tværfagligt samarbejde i forhold til fælles opgaveløsning

Vi kan tilbyde:
  • En travl og spændende arbejdsplads, hvor vi har fokus på digitalisering og hvorsamarbejde på tværs er en forudsætning for at lykkes.
  • Et højt fagligt niveau og et selvstændigt råderum.
  • Et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på samarbejde, udvikling og faglig sparring
  • En hverdag med højt til loftet og masser af humor
  • En arbejdsplads centralt i Lyngby - tæt på offentlig transport
  • Hjemmearbejde er en mulighed og en naturlig del af vores ”brand” som moderne, fleksibel og attraktiv arbejdsplads.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og vi har flekstid.

Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til afdelingschef Dianna Dyrmose på tlf. 30 54 53 49.

Din ansøgning vedlagt bilag skal være Lyngby-Taarbæk Kommune i hænde senest fredag den 14. februar 2025 kl. 12.00. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 8.

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Center for Borgerservice, Arbejdsmarked og Kultur, Toftebæksvej, 2800 Kgs. Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-02-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/aa9b2110-57a6-4b4c-a65d-3969617f88ca

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Boliger til salg i Kongens Lyngby

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.