Bliv kontorleder på Plejecenter Baunehøj og optimer den administrative drift i et dynamisk miljø

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Uanset om du er i starten af din karriere, midt i den, eller nyder dit otium som pensionist, og du elsker at arbejde med tal og budgetter, samt er en erfaren IT-bruger med stærke færdigheder i Word og Excel, så er du præcis den person, vi leder efter!

Plejecentret er beliggende i Kongens Lyngby. Organisatorisk, er det et plejecenter som danner rammen for 108 beboeres liv og dennes pårørende, samt mange frivillige. Du vil være i en stabsfunktion og referere til plejecenterlederen.

Derudover er der ansat en kontorassistent, 3 afdelingsledere, sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere. ergo- og fysioterapeuter, musikterapeuter, aktivitetsterapeut samt et rengøringsteam.
På plejecenteret findes der også en frisørsalon og en tandplejeklinik.

Om stillingen
Som kontorleder på Plejecenter Baunehøj, har du ikke personaleansvar, men det faglige ansvar for, at de administrative opgaver bliver udført tilfredsstillende. Du vil arbejde tæt sammen med kontorassistenten, ledelsen og medarbejderne for at sikre, at plejecentret drives optimalt.

Dine primære arbejdsopgaver vil i samarbejde med kontorassistenten være

  • Sikre en effektiv og smidig administration af plejecenteret.
  • Budgettering og økonomistyring i samarbejde med ledelsen, med månedlige opfølgninger.
  • Betaling af regninger, bogføring af øvrige udgifter og indtægter, samt beboeropkrævning.
  • Udførelse af administrative opgaver i relation til medarbejderes tiltrædelse og fratrædelse.
  • Bestille kontorartikler m.m.
  • Vedligeholdelse af plejecentrets hjemmeside på kvalificeret vis.
  • Varetage løbende ad hoc-opgaver.
  • Administration af beboernes betaling for ophold i plejebolig samt udeboende borgeres forbrug af ydelser.
  • Refundere og bogføre udlæg foretaget af ledelsen eller medarbejdere.
  • Udarbejdelse af diverse statistikker.
  • Støtte og vejlede centrets medarbejdere omkring kontormaskiner og administrative arbejdsgange.
  • Støtte og vejlede borgere og pårørende omkring økonomiske og administrative forhold.
  • Sørge for at holde sig ajour med relevant viden indenfor de administrative og økonomiske rutiner, og sørge for at ændringer i disse bliver implementeret.
  • Sikre overholdelse af kommunens retningslinjer og procedurer.
  • Referent ved MED/AMR møder og kommende bestyrelsesmøder.

Vi søger en kandidat som
  • Har erfaring med ledelse og administration, gerne inden for sundheds- eller plejesektoren og i en offentlig organisation.
  • Er rutineret IT-bruger med stærke færdigheder i Word, Excel, Opus økonomi og personale, SBSYS, Trude Trade samt opsætning af mobiltelefoner, tablets og iPads.
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Er struktureret, selvstændig og har et godt overblik.
  • Har en positiv indstilling og evnen til at motivere og engagere omgivelserne

Vi forestiller os, at du har administrative erfaringer og evt. erfaring med ar arbejder i en politiske styret organisation. Dette vil være en fordel, men ikke en nødvendighed.

Vi tilbyder
  • En spændende og udfordrende stilling i et dynamisk arbejdsmiljø.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et stærkt fællesskab med engagerede kolleger.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansættelse på 16-28 timer pr. uge. Kontoret har åbnet fra kl. 8.00-14.15 alle hverdage.

Ansættelsesdato
1. april 2025.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning og CV senest den 22. februar 2025.
Vi ser frem til at høre fra dig!

Samtaler forventes afholdt 24. - 26. og eller 27. februar 2025.

For yderligere information
om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorleder Leif Grand på telefon 24 91 51 82.

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Plejecenter Baunehøj, Carlshøjvej, 2800 Kgs. Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-02-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/4da9f8f3-6a99-42f9-9ede-8fadaea7b74d

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet