Divisionssekretær til DTU

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

Er du drevet af at løse administrative opgaver, så DTU’s forskere og undervisere kan koncentrere sig om det, de er allerbedst til?

Som divisionssekretær hos DTU Management, vil du varetage et bredt spektrum af opgaver for DTU’s danske og internationale medarbejdere. Desuden vil du indgå i tæt samarbejde med de andre administrative medarbejdere på instituttet.
Jobbet kræver et godt overblik, og du vil få en række faste administrative opgaver. Derudover vil du bistå divisionscheferne med forskellige koordinerende opgaver i forbindelse med workshops og møder samt varetage ad-hoc kontorarbejde. Viften af arbejdsopgaver vil omfatte:

  • Indkøb og fakturabehandling
  • Bistand til tidsregistrering, udlæg- og rejseadministration
  • Koordinator vedrørende praktiske områder i forbindelse med workshops og møder
  • Kontakt og samarbejde med DTUs administrative enheder

Din profil

Vi forestiller os, at du er kontoruddannet eller har en lignende relevant uddannelse. Du har interesse for og gerne erfaring med administrative processer og regelsæt – herunder administrative IT-systemer og særligt MS Office pakken. Du har et godt organisatorisk overblik og er endvidere serviceminded, samt samarbejdsorienteret til fingerspidserne.

Derudover forventer vi, at du:

  • Kan kommunikere klart og tydeligt, både skriftligt og mundtligt
  • Mestrer dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
  • Holder af at samarbejde på tværs af faggrænser, er serviceminded og i øvrigt ønsker at bidrage til et godt og positivt arbejdsmiljø.

Praktisk

Det er et fuldtidsvikariat som forventes at vare til d. 29.03.24, med mulighed for forlængelse. Der er opstart hurtigst muligt.

Timeløn efter kvalifikationer.

Arbejdssted: DTU, 2800 Kongens Lyngby

Vi går i gang med rekrutteringsprocessen med det samme og indkalder til samtale løbende, så send din ansøgning allerede i dag.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977975

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet