Driftsleder på vejområdet med fokus på ledelse og driftsoptimering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du skal have flere års erfaring med ledelse og løsning af den brede vifte af driftsopgaver på det kommunale vejområde

Om jobbet som Driftsleder på vejområdet:
Med reference til Arealdriftschefen vil du have fokus på den daglige drift og ledelse af medarbejderne i eget område. Du er ansvarlig for den daglige opgaveløsning med fokus på høj faglighed, driftsoptimering og en god service til gavn for kommunens borgere. I en travl hverdag har du et tæt samspil med driftskoordinator ligesom du også har et nært samarbejde med dine øvrige kollegaer i afdelingens ledelsesteam.

Opgaver du skal varetage som Driftsleder i Arealdrift:

  • Daglig prioritering og kvalificering af opgaver samt deltagelse i drifts- og vintervagttjeneste
  • Daglige ledelse af eget driftsteam med ansvar for og styring af eget budget
  • Planlægning af driftsopgaverne i årshjulets forskellige sæsoner
  • Personaleledelse herunder at skabe motivation og arbejdsglæde
  • Sikring af medarbejdernes faglige kompetencer samt et sikkert og godt arbejdsmiljø
  • Systematisk afholdelse af MUS-samtaler, håndtering af sygefravær mv.

Vi leder efter en driftsleder der:
  • trives med at gå foran og har været leder i flere år på Vejområdet i kommunalt regi
  • er god til at samarbejde både internt i afdelingen og med andre afdelinger fx myndighed og projektafdeling
  • trives både ude i marken og bag et skrivebord
  • er en naturlig og positiv rollemodel, når der er behov for at skubbe til ”plejer” kultur
Løn og ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker som Driftsleder i Arealdrift, Center for Arealer og Ejendomme.
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Arbejdsstedet er for nuværende Firskovvej 41-43 i Lyngby

Ansættelsesproces:
Ansøgningsfrist den 24. juli 2024.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte:
Arealdriftschef Søren Mariegaard, tlf.: 21 25 29 80, mail: SOERM@ltk.dk

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Arealdrift, Lyngby Torv, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6085345

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet