Engageret organisationsassistent med flair for administration og marketing søges til dynamisk team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hos home Lone Bøegh Henriksen A/S søger vi en engageret og dygtig organisationsassistent, der kan støtte vores organisation med både administrative og marketingrelaterede opgaver.

Dine primære opgaver:

  • Koordinering af arrangementer og praktiske opgaver, både internt og eksternt.
  • Opsætning og vedligeholdelse af hardware samt IT-support til kolleger.
  • Support ved rekruttering, onboarding og offboarding af medarbejdere.
  • Udførelse af diverse marketingopgaver.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Vi forventer, at du:

  • Har gode kommunikationsevner.
  • Har en teknisk forståelse og kan løse lette IT-relaterede opgaver.
  • Har evnen til at planlægge, prioritere og holde styr på mange opgaver samtidig.
  • Er ansvarsfuld og kan arbejde selvstændigt.

Vi tilbyder:

  • En alsidig arbejdsdag med spændende udfordringer.
  • En stor organisation med mange sociale arrangementer.
  • En kultur præget af vindermentalitet, fighterånd og vilje til succes.
  • En åben og uformel omgangstone.

Hos home v/ Lone Bøegh Henriksen driver vi 10 forretninger i Storkøbenhavn og Nordsjælland med over 80 medarbejdere. Du bliver en del af vores marketingafdeling, der har base i home Kgs. Lyngby, men du skal forvente at arbejde i alle vores forretninger efter behov.

Er du interesseret i at blive en del af vores succes? Send din ansøgning og CV via nedenstående link. Alle henvendelser og ansøgninger behandles med fuld diskretion.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

home Kgs. Lyngby, Jernbanevej, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6119736

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet