BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hos home Lone Bøegh Henriksen A/S søger vi en engageret og dygtig organisationsassistent, der kan støtte vores organisation med både administrative og marketingrelaterede opgaver.
Dine primære opgaver:
- Koordinering af arrangementer og praktiske opgaver, både internt og eksternt.
- Opsætning og vedligeholdelse af hardware samt IT-support til kolleger.
- Support ved rekruttering, onboarding og offboarding af medarbejdere.
- Udførelse af diverse marketingopgaver.
- Diverse ad hoc-opgaver.
Vi forventer, at du:
- Har gode kommunikationsevner.
- Har en teknisk forståelse og kan løse lette IT-relaterede opgaver.
- Har evnen til at planlægge, prioritere og holde styr på mange opgaver samtidig.
- Er ansvarsfuld og kan arbejde selvstændigt.
Vi tilbyder:
- En alsidig arbejdsdag med spændende udfordringer.
- En stor organisation med mange sociale arrangementer.
- En kultur præget af vindermentalitet, fighterånd og vilje til succes.
- En åben og uformel omgangstone.
Hos home v/ Lone Bøegh Henriksen driver vi 10 forretninger i Storkøbenhavn og Nordsjælland med over 80 medarbejdere. Du bliver en del af vores marketingafdeling, der har base i home Kgs. Lyngby, men du skal forvente at arbejde i alle vores forretninger efter behov.
Er du interesseret i at blive en del af vores succes? Send din ansøgning og CV via nedenstående link. Alle henvendelser og ansøgninger behandles med fuld diskretion.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
home Kgs. Lyngby, Jernbanevej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6119736