Helhedsorienteret udviklingskonsulent inden for digitalisering og ejendomsanalyse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du stå for tværfaglig projektledelse inden for sambrug af ejendomme i Lyngby-Taarbæk Kommune? Er du vild med digitalisering, data og analysearbejde? Og har du lyst til at arbejde på tværs af forskellige faggrupper og ledelseslag?

Så er stillingen som udviklingskonsulent måske noget for dig. Vi søger en engageret og stærk generalist, der har fokus på helheden og det tværgående aspekt. Du kan både være nyuddannet eller have mange års erfaring.

I Center for Arealer og Ejendomme, afdelingen for Digitalisering, Infrastruktur og Anlæg arbejder vi i et tværfagligt miljø, hvor vi værdsætter nysgerrighed, kreativitet og faglig dygtighed. Vi har en bred portefølje inden for forvaltning og udvikling af veje, byrum og grønne og blå naturområder.
I digitaliseringsteamet arbejder vi med strategisk space management, arbejdsgangsanalyser, understøttelse af digitalisering, informationssikkerhed og GIS.

Om jobbet
Som udviklingskonsulent i Digitalisering, Infrastruktur og Anlæg vil du blive udfordret med spændende og komplekse problemstillinger, få indflydelse på hvilke opgaver du skal arbejde med og indgå i et stærkt fagligt netværk med både unge og erfarne kollegaer. En af dine opgaver vil være at drive den fortsatte udvikling af et space management projekt.

Derudover vil du stå for:

  • Analysearbejde på basis af data og med udgangspunkt i bygningsbrugernes behov
  • Facilitering og design af implementeringsprocesser
  • Kvalitetssikring af data og udarbejdelse af ledelsesinformation
  • Kommunikation og samarbejde på tværs af organisationen
  • Udarbejdelse af sagsfremstillinger og analyser til styregrupper, direktion og politikere.

Om dig
  • Du brænder for digitalisering, strategisk anvendelse af data samt implementering og formidling
  • Du har en relevant videregående uddannelse eller du har erfaring inden for digitalisering og dataanalyse
  • Du har gode sociale og faglige kompetencer og evner at formidle komplekse problemstillinger
  • Du er analytisk og implementeringsstærk i din tilgang, og kan drive projekter fra start til slut
  • Du er resultatorienteret, engageret og trives med at arbejde både selvstændigt og i teams
  • Du har måske erfaring fra offentlig forvaltning.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i hjertet af Kgs. Lyngby med fleksibel arbejdstid. Du kommer til at indgå i et tværfagligt arbejdsmiljø i storrumskontor med mulighed for hjemmearbejde. Vi er pt. 13 i afdelingen – alle professionelle med høj og varieret faglighed. Vi er gode til at samarbejde og supplerer hinanden godt.

Vi har et onboardingprogram, hvor du får en af dine nærmeste kollegaer som mentor, og hvor du introduceres til vores værktøjer og arbejdsrelationer. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling gennem uddannelse og udfordrende opgaver. Grundlæggende vægter vi trivsel højt i vores afdeling. Din opgavesammensætning vil blive tilpasset i forhold til dine kompetencer og interesser.

Stillingen er på 37 timer med flekstid. Løn og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst og med forventet tiltrædelse pr. 1. juni 2024.

Arbejdsstedet er frem til sommer Toftebæksvej 12 i Kgs. Lyngby. Forvaltningen flytter tilbage til et nyrenoveret rådhus, Lyngby Torv 17, i løbet af sommeren 2024. Fra denne adresse er der 2 minutters gang fra Lyngby Station.

Sådan bliver du vores nye udviklingskonsulent
Send en motiveret ansøgning, hvor dine skriftlige formidlingsevner skinner igennem i ansøgningen og et CV, der viser hvilke resultater/effekter din indsats har givet på tidligere arbejdspladser.

Du er velkommen til at kontakte afdelingschef Maja Arp på 2367 4149, hvis du har spørgsmål til stillingen. Du kan også ringe til Karsten Odd Jensen eller Tim Needham, og høre mere om arbejdet som udviklingskonsulent i afdelingen. De har henholdsvis 5153 8616 og 2173 4088.

Ansøgningsfristen er onsdag den 17. april kl. 23.59.

Vi holder 1. samtale mandag den 22. april og 2. samtale onsdag den 24. april på Lyngby Rådhus, Toftebæksvej 12, Kgs. Lyngby. Du vil blive kontaktet, hvis vi ønsker at invitere dig til en samtale.

Organisationen
Digitalisering, Infrastruktur og Anlæg er en ud af fem afdelinger i Center for Arealer og Ejendomme. Vi er en bygherreorganisation og vores hovedformål er at udvikle og drifte digitalisering på tværs af centeret samt planlægge og gennemføre anlægsprojekter på park- og vejområdet i tæt samarbejde med myndighed, entreprenører og vores egne driftsfolk.

Center for Arealer og Ejendomme servicerer 55.000 borgere og ca. 4.000 ansatte i Lyngby-Taarbæk Kommune. Vi er byg- og driftsherreorganisation for kommunens ejendomme som skoler, daginstitutioner, idrætsanlæg, svømmehaller, kontorejendomme, omsorgsboliger, flygtningeboliger, veje og grønne områder. Den kommunale bygningsmasse består af 240.000 m2, og vi har samtidig ansvaret for 200 km veje og stier samt 75 ha grønne arealer og 71 ha naturområder.

Centret består af 260 medarbejdere, hvoraf ca. 50 medarbejdere er placeret på rådhuset. Du kan se organisationsdiagrammer m.m. på www.ltk.dk/kommune.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
1. juni 2024

Arbejdssted
Lyngby-Taarbæk Kommune, Center for Arealer og Ejendomme

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lyngby-Taarbæk Kommune, Toftebæksvej, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021019

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet