BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for hele HR-paletten, og går du til dine arbejdsopgaver med en positiv indstilling? Så kan det være dig, Novonesis mangler til et spændende barselsvikariat
Stillingen
Vi søger, på vegne af Novonesis, en HR-generalist, som har et godt kendskab til HR-paletten og ønsker at blive en del af et team, der dedikerer sig til at levere HR-support af høj kvalitet. Du vil arbejde tæt sammen med engagerede og dygtige kollegaer i afdelingen People & Organization, som afspejler en uformel arbejdskultur, hvor man aktivt støtter hinanden i hverdagens opgaver.
Din primære opgave er at yde administrativ support inden for HR-feltet. Du vil rådgive og finde løsninger på spørgsmål fra ledere, samt håndtere en række operationelle opgaver. Du vil være involveret i centrale HR-processer i tæt samarbejde med teamet i Danmark, samt et supportteam i Indien.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Rådgive ledere om betingelser og praktiske forhold ift. medarbejdere
- Besvare HR-relaterede spørgsmål på mail og telefonisk
- Håndtere forskellige kontrakter, f.eks. forfremmelser, overførelser og opsigelser
- Sikre opdatering og håndtering af medarbejderdata i Workday og SAP
Du vil blive grundigt oplært i regler og arbejdsgange af Novonesis, så du er sat godt ind i opgaverne.
Er du den vi søger?
Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende og det vigtigste er dit mindset og motivation for stillingen. Vi søger dig, som trives i en dynamisk og til tider travl hverdag. Du kommer med godt humør og har en positiv indstilling til opgaverne, som du ønsker at følge helt i mål. Vi forestiller os, at du har erfaring inden for HR fra en lign. stilling og kendskab til HR-paletten.
Derudover vil du trives i rollen, hvis du:
- Har flair for administrative opgaver samt processer og en naturlig interesse for at forbedre arbejdsgange og processer.
- Kan arbejde selvstændigt og har øje for detaljen
- Er serviceminded og mestrer at kommunikere og rådgive
Det er en forudsætning for jobbet, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og derudover er kendskab til systemerne: Workday og SAP absolut en fordel, men ikke et krav.
Praktisk
Opstart: 01/06-24
Varighed: Et vikariat på 9 måneder
Lokation: Lyngby med mindst en ugentlig dag i Kalundborg
Arbejdstid: 37 timer inden for normal kontortid, med god fleksibilitet og mulighed for delvist hjemmearbejde.
Med hensyn til Novonesis interne rekrutteringsprocesser bedes CV uploades uden billede.
Moment varetager den indledende dialog, hvor der efterfølgende vil være fysiske samtaler hos Novonesis.
Tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag, da vi løbende ringer kandidater op.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6039785