Kommunikationsredaktør i HUSET og Kulturhuset Indre By

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en faglig stærk og kreativ kommunikator? Brænder du for at formidle kulturaktiviteter for Danmarks første kulturhus, HUSET, og for Kulturhuset Indre By? Motiveres du af at jonglere mellem PR og profilering af musik, kultur og kunst? Er du en teamplayer, som drives af at deltage i afvikling af kulturelle begivenheder i bydelens 2 kulturhuse?

Så er du måske vores nye kollega!

Om os
HUSET er en kulturplatform, hvor frivillige og kulturmiljøer inden for det alternative vækstlag får rum, sparring og erfaring til at skabe kulturelle vækstlagsaktiviteter. Sammen præsenterer vi i HUSET alt fra koncerter til teater, talks, undergrundsfilm, madkultur og tværkunstneriske projekter. HUSET er Danmarks første kulturhus og har eksisteret siden 1970.

Kulturhuset Indre By fokuserer særligt på bæredygtighed, bevægelse og naboskab. Kulturhus er et mødested, der værner om fællesskabet i nærområdet gennem fantastiske events, der ligger op til sved på panden, kropslig nysgerrighed gennem bevægelse og sammenhold om, hvad vi sammen kan gøre for, at verden bliver et bedre sted at være.

Bydelens 2 kulturhus, HUSET og Kulturhuset Indre By, bliver en del af din daglige arbejdsplads. Du får mange dygtige og engagerede kollegaer, hvor I sammen indgår i et netværk med kulturpartnere og frivillige, som alle bidrager til vores udvikling af kulturhusene. Vi har et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med åben kommunikation, faglig sparring og personlig udvikling og gode muligheder for at præge egne arbejdsopgaver. Vi nyder at spise sammen og være sociale og kan desuden tilbyde en kantineordning.

Om stillingen
Du kommer til at være en del af en sammensat arbejdsfunktion, hvor det primære arbejde omfatter PR og profilering og sekundært arbejdet i musik- og kulturredaktionen på tværs af vores lokationer, scener og rum. Dine arbejdsopgaver vil ud over kommunikation indeholde fælles drift og afvikling af kulturelle begivenheder.

Ansvarsområder

  • Udvikling og implementering af kommunikationsstrategi og profilering for HUSET og Kulturhuset Indre By.
  • At sikre en stærk formidling af kulturhusenes aktiviteter og fælles kulturaktiviteter i bydel Indre By og Christianshavn i samarbejde og samskabelse med kulturpartnere.
  • At sikre en stærk visuel identitet og synlighed af aktiviteter.
  • At sikre sparring og rådgivning og samskabelse af kommunikationsprocessen med kulturpartnere.
  • Inddragelse og ledelse af en studentermedhjælper, praktikanter og frivillige i kommunikationsindsatsen.
  • Overholdelse af og prioritering af indsatser inden for økonomirammen.
  • Deltagelse i kommunikationsnetværk på tværs af Kultur- og Fritidsforvaltningen.
Vi lægger vægt på, at du

  • Med fordel har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling og ved, hvordan man arbejder med sociale medier.
  • Har erfaring med strategisk udvikling inden for kommunikation evt. med en relevant kommunikationsfaglig uddannelse.
  • Er naturligt interesseret i og har en solid faglighed inden for kultur, musik og kunst.
  • Tilgår opgaveløsningen både selvstændigt og i fællesskab med dine dygtige kollegaer.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen med fleksible arbejdstider. Du må forvente både aften- og weekendarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Vi ønsker stillingen besat fra den 1. september 2023.

Du vil blive ansat i Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune med tilknytning til bydelen Indre By og Christianshavn, hvor din primære arbejdsplads vil være 75% HUSET og 25% Kulturhuset Indre By.

Vi indhenter børneattest samt reference i forbindelse med ansættelsen.

Yderligere informationer
Kontakt leder Hans Christian Smed på 2633 4292 for spørgsmål omkring stillingen og læs mere om vores kulturhuse på www.huset.kk.dk og kulturhusetindreby.kk.dk.

Søg via linket senest søndag 18. juni 2023
Samtaler forventes afholdt i uge 27.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
Kultur- og Fritidsforvaltningen er Danmarks største kulturforvaltning. Vores arbejdsopgaver spænder bredt fra idræt, kultur og borgerservice til huslejenævn, folkeregister, vielser og afvikling af valg og folkeafstemninger. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for kultur- og fritidslivet i København - og i samarbejde med københavnerne at skabe en by, der lever og udvikler sig. Vi er en politisk ledet organisation og har til opgave at understøtte og udleve politiske beslutninger. Alt sammen med det overordnede formål at give københavnerne et bedre kultur- og fritidsliv og være en åben og professionel indgang til Københavns Kommune.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192463&DepartmentId=20098&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5846303

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet