Kundeservicemedarbejdere til Danica Pension

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

For vores samarbejdspartner, som er et markedsledende pensionsselskab, søger vi dygtige kundeservicemedarbejdere der vil have til opgave at besvare kundehenvendelser pr. telefon. Der vil være tale om anmeldelser af skader inden for det sundhedsfaglige område, som du vil håndtere med passion, professionalisme og empati.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Besvare henvendelser pr. telefon
  • Telefonisk skadebehandling
  • Rådgivning, vejledning og support omkring sygeforløb

Det er derfor vigtigt, at du er tryg ved, at telefonen vil være dit primære arbejdsredskab og din arbejdsdag vil foregå ved computeren.

Du bliver en del af en spændende virksomhed og en dynamisk arbejdsplads, hvor dine kolleger vil sørge for at du bliver klædt godt på til opgaven. Du kommer til at indgå i et stærkt team, der har til formål at levere den bedst mulige service for kunderne.

Profil


Vi søger dig, der har erfaring med sundhedsforsikringer og derfor let glider ind i rollen, hvor du analyserer og vurderer skader. Det bliver din fornemmeste opgave altid at sikre den gode kundedialog og samtidig sørge for, at kunderne bliver sendt videre til de rette fagfolk, så de får præcis den behandling de har brug for. Du vil blive en del af en stor dynamisk afdeling, så det er vigtigt, at du trives med at have mange kollegaer omkring dig.


Derudover er forventes det at du:

  • Formår at sætte dig i kundens sted og finder frem til den rette løsning gennem en grundig, struktureret og professionel afdækning af skaden.
  • Får energi af hjælpe andre og trives i en udadvendt rolle
  • Er ansvarsbevidst og hurtig til at træffe beslutninger
  • Går selvstændigt til værks og er lærenem
  • Har gode formuleringsevner på dansk og engelsk, både i skrift og tale

 

Arbejdstid og løn

Arbejdspladsen er vil i første del af ansættelsen være beliggende i Lyngby tæt ved togstationen. Fra 1. April flytter Danica Pension ind på Postgrunden ved Københavns Hovedbanegård.

Der er forventeligt opstart d. 1. marts 2024 og vikariatet strækker sig til 31. december 2024, med mulighed for forlængelse.

Arbejdstiden vil ligge indenfor normal kontortid, mandag til fredag.

 

Lønnen er 239,80 kr. i timen (Timeløn: 220 kr., samt et overenskomstbestemt tillæg på 9% af din timeløn).

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977023

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet