BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde i et velfungerende centralt team af dygtige og engagerede lønkonsulenter – så er du måske vores nye kollega?
Om jobbet
Vi arbejder i en centraliseret organisationsmodel, hvor visse løn- og personaleadministrative opgaver løses centralt af lønkonsulenterne, denne model sætter rammerne for styrkelse af den faglige sparring og vidensdeling, levering af ensartede ydelser samt kvalitetsforbedringer.
Stillingen er med løn- og personaleopgaver indenfor dagtilbuds- og døgnområdet.
Opgaver:
- Løn- og personaleadministrative opgaver, herunder ansættelser, arbejdstid, barsler, ferie/fravær, fratrædelser og meget mere
- Rådgivning og faglig sparring af ledere i forhold til løn, aftaler og overenskomster
Om dig
Vi forestiller os, at du har en relevant kontoruddannelse. Du skal:
- Have erfaring med administration og udbetaling af løn via KMD Opus Personale, samt have kendskab til Opus Vagtplan
- Være vant til at rådgive ledere og personaleadministrative medarbejdere i spørgsmål indenfor det løn- og personaleadministrative område
- Trives med at arbejde i et team
- Have erfaring med at arbejde i en kommune
- Være villig til at yde lidt ekstra i pressede situationer
Du bliver en del af en afdeling, der har ambitioner og mange opgaver. Vores fokus er særligt korrekt løn til tiden samt at understøtte arbejdsgiverrollen i organisationen.
Vi arbejder selvstændigt og har travlt, men vi har et godt arbejdsmiljø, hvor der bliver lagt vægt på faglig sparring og på at hjælpe hinanden.
Vi tilbyder en fleksibel hverdag, hvor du har stor mulighed for selv at planlægge dine opgaver og din arbejdsdag og med mulighed for at arbejde hjemmefra efter nærmere aftale. Vi har en uformel og uhøjtidelig omgangstone.
Stillingen er placeret i afdelingen Løn- og Personalejura, der er en del af Center for Politik og Organisation (CPO). Vi er ca. 100 medarbejdere i hele centret, du bliver en del af et lønteam på 12 engagerede og energiske medarbejdere, der varetager løn- og personaleadministration til kommunens ca. 5.600 medarbejdere (månedslønnede, timelønnede og tjenestemænd).
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling og aflønnes efter gældende overenskomst. Tiltrædelse er snarest muligt og senest 1.9.2024.
Er du interesseret?
Så send din ansøgning og CV via linket på siden senest torsdag den 20. juni kl. 10.00. Vi forventer at holde samtaler den 25. juni 2024.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Gitte Møller Petersen, tlf. 51 26 75 44, mail gmp@ltk.dk
Ansættelsesforhold
Fuldtid
Arbejdssted
Lyngby Rådhus, Lyngby Torv, 2800 Kgs. Lyngby.
Ansættelsesforhold
Fuldtid
Tiltrædelse
Snarest muligt og senest 1. september 2024
Arbejdssted
Lyngby Torv 17, 2800 Kgs. Lyngby
I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Løn og Personalejura, Toftebæksvej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064265