BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig og selvstændig IAM / identitets- og rettighedsekspert til vores IT-afdeling
Du vil komme til at indgå i IT afdelingens daglige arbejde med drift af den centrale digitale infrastruktur i hele Lyngby-Taarbæk Kommune. IT-afdelingen består i dag af 22 personer.
Arkitektur- og Infrastruktur teamet, der er det primære for team for denne stilling, varetager vedligehold af arkitekturen, driften af infrastrukturen, den tunge tekniske support og ikke mindst dialogen med forretningen om de mange opgaver og projekter der involverer identitetsdata, optimeret rettigheds- og adgangsstyring samt meget andet.
Vores identitetsstyringsplatform er pt. baseret på produkter fra OpenText (tidligere MicroFocus/NetIQ), der ud over har vi løsninger fra både Microsoft, VMware, Cisco og mange andre af de store IT producenter.
Dine opgaver vil primært bestå af arbejdet med vedligehold, drift og udvikling af vores IAM platform.
Men for at kunne varetage denne funktion bedst muligt vil der også være behov for at du har både kendskab til og erfaring med flere af følgende omkringliggende løsninger:
- SBSYS og SBSIP
- HTML, CSS, JavaScript, C#
- Scripting med Powershell
- Microsoft GRAPH, Power BI og Power Apps
- FK komponenter og Støttesystemerne
- MitID, NemLogin3, OCES certifikater og NSIS/eIdas
- VMware Airwatch og Microsoft InTune
Din profil:
- Det er et krav, at du taler og skriver dansk på forhandlingsniveau og engelsk på samtale niveau
- Du har gode kommunikations- og formuleringsevner
- Du har bred erfaring med IAM løsninger og fejlfinding af komplekse it-løsninger
- Du er imødekommende, positiv og har masser af gå på mod
- Du er serviceminded og pligtopfyldende
- Du har lyst til og let ved at tilegne dig ny viden om produkter, rutiner og systemer
- Du har lyst til at være i et aktivt, dynamisk og til tider hektisk arbejdsmiljø
- Du har gyldigt kørekort (kategori B)
Om os:
Vi drifter og supporterer ca. 300 virtuelle servere, 5.000 arbejdsstationer og ca. 10.000 brugere, fordelt på kommunens lokationer og centre.
Vi har flydende arbejdspladser, mange forskelligartede opgaver og kan både lave teknisk komplicerede analyser og samtidigt kommunikere med brugere og samarbejdsparter på alle niveauer.
Vi arbejder delvis efter ITIL’s principper i hele IT-organisationen.
Løn og ansættelsesforhold
Tiltrædelse 1. januar 2024, eller snarest herefter.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger:
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Teamkoordinator for Arkitektur og Infrastruktur, Bjørn Kelsen, 45976284, bjke@ltk.dk eller Identitets- og datasupporter, Casper Brendstrup, 45976275, casbr@ltk.dk.
Send os en ansøgning:
Sidste frist for aflevering af ansøgning er søndag den 24. september 2023.
Vi afholder løbende ansættelsessamtaler og forventer at afslutte ansættelsesforløbet i uge 39.
Ansættelsesforhold
fuldtid
Tiltrædelse
1. januar 2024
Arbejdssted
Lundtoftevej 53A, 2800 Kgs. Lyngby
I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Lyngby-Taarbæk Kommune, Lyngby Torv 17, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2298&ERId=85139
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5906948