Proaktiv administrativ koordinator - DTU Compute

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye dygtige og engagerede koordinator på DTU Compute? Stillingen er centralt placeret i instituttets administrationssekretariat, hvor vi varetager administration af instituttets forskningssektioner. Du vil blive en del af et dynamisk team, som prioriterer trivsel og arbejdsglæde højt.

Ansvar og opgaver
Det er vigtigt for dig at levere support af høj kvalitet til instituttets forskere, administrative kolleger og eksterne samarbejdspartnere. Det ved du godt kræver en struktureret tilgang og evnen til at bevare overblikket, også i hektiske situationer. Du får en spændende og afvekslende hverdag med varierende opgaver, som vil kunne formes afhængigt af dine kompetencer og udviklingsønsker. 

Administrativ support til instituttets forskningssektioner 
Som vores nye koordinator vil dine primære arbejdsopgaver være at medvirke til at arrangere workshops, symposier, seminarer og andre større arrangementer. Du vil få ansvar for Planlægning af PhD forsvar og professortiltrædelsesforelæsninger. Sammen med vores øvrige koordinatorer har du en liste af fælles opgaver.

Teamet er ansvarlig for:

  • Administrativ support i forbindelse med ansættelser og fratrædelser. 
  • Koordinering og opsamling af vores månedlige tidsregistrering for alle ansatte
  • Håndtering af fakturaer og kreditkortafregninger
  • Superbruger for en række administrative IT-systemer
  • Superbruger i vores arkiveringssystem DTU DOCX
  • Ad hoc-opgaver i administrationen, herunder hjælp til kolleger ved ferie og i spidsbelastningsperiode

Erfaren koordinator der trives i en omskiftelig organisation 
Vi søger en profil, der er vant til at servicere en lang række interessenter og trives med at have ansvar for en stor opgaveportefølje. Du er stærk på administrative processer og god til at kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale, da du vil møde mange forskellige nationaliteter i løbet af din arbejdsdag her hos os. Desuden forventer vi at du:

  • er imødekommende og serviceorienteret og trives med at navigere i en travl hverdag
  • arbejder selvstændigt og opsøger viden aktivt, når svarene ikke ligger lige for
  • formår at holde overblikket på igangværende opgaver samtidig med, at du koordinerer nye initiativer 
  • du har mod på at sætte dig ind i nye IT-systemer

Vi har en forventning om, at du er kontoruddannet eller har en anden relevant uddannelse, samt erfaring fra en lignende stilling. 

Din nye arbejdsplads
Administrationen består af ca. 20 medarbejdere, Du vil indgå i et team bestående af 4 administrative koordinatorer. Vi stræber efter at udvikle smidige processer og effektive løsninger, så vi kan gøre hverdagen lidt lettere for instituttets øvrige medarbejdere. Vi vægter samarbejde, service, initiativ og smil højt – og vi bestræber os på at give alle vores kolleger og samarbejdspartnere en god oplevelse, når de henvender sig. 

Åbenhed, samarbejde og holdånd på tværs af alder, køn, nationalitet, uddannelse og stilling er en vigtig forudsætning for den daglige trivsel på vores arbejdsplads.

Hvad tilbyder vi dig
Vi tilbyder en fuldtidsstilling i et spændende og afvekslende job med høj fleksibilitet, gode fysiske arbejdsforhold og mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne alt efter kvalifikationer. 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK/Stat). 

Ansættelse pr. 1. juni 2024 eller hurtigst muligt. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Der er mulighed for nedsat tid, dog min. 32 timer om ugen. Vi har 6 ugers ferie samt betalt frokostpause.

Dit daglige arbejdssted vil være DTU Lyngby Campus.

Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest den 30. marts 2024 .  Åbn linket "Ansøg nu", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter motiveret ansøgning, CV og eksamensbeviser.  

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Susanne Plougheld på supl@dtu.dk  / 2179 8654.

Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristens udløb tages ikke i betragtning.

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

DTU Compute
DTU Compute er et unikt og internationalt anerkendt akademisk institut med 385 ansatte og 11 forskningssektioner, der spænder over videnskabsdisciplinerne matematik, statistik, datalogi og ingeniørvidenskab. Vi udfører forskning, undervisning og innovation af høj international standard - der producerer ny viden og teknologibaserede løsninger til samfundets udfordringer. Vi har en mangeårig involvering i anvendt og tværfaglig forskning, big data og datavidenskab, kunstig intelligens (AI), internet of things (IoT), smarte og sikre samfund, smart fremstilling og life science. På DTU Compute tror vi på en mangfoldig arbejdsplads med en fleksibel work-life balance.

Teknologi for mennesker
DTU udvikler teknologi for mennesker. Med vores forskning og uddannelser i international topklasse er vi med til at skabe en bedre verden, og vi bidrager til løsningen af de globale udfordringer formuleret i FN’s 17 verdensmål for en bæredygtig udvikling. H.C. Ørsted grundlagde DTU i 1829 med en klar mission om at udvikle og nyttiggøre naturvidenskab og teknisk videnskab til gavn for samfundet. Den mission lever den dag i dag. DTU har 13.500 studerende og 6.000 ansatte. Vi arbejder i en international atmosfære og har et inkluderende, udviklende og uformelt arbejdsmiljø. DTU har campusser i hele Danmark og i Grønland og samarbejder med de bedste universiteter verden over.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Danmarks Tekniske Universitet, Anker Engelunds Vej, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6006981

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet