BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Lyngby-Taarbæk Kommune har en grøn profil, og har ambitioner om at være en bæredygtig kommune med oplevelser, natur og vand. Vi vil gerne danne rammer om attraktive mødesteder og fællesskaber for kommunens borgere og besøgende.
Vi søger en projektleder, der har lyst til at indgå i forvaltning og udvikling af de grønne områder samt til på sigt at styre anlægsprojekter. Vi vil gerne kompetenceudvikle dig til at blive en dygtig projektleder, hvis du ikke allerede har erfaring med projektledelse.
Om jobbet
I Digitalisering, Infrastruktur og Anlæg arbejder vi med en bred portefølje: Forvaltning, udvikling og sikring af byrum samt grønne og blå naturområder.
Helt konkret søger vi en projektleder til Team byrum og grønne områder, hvor vi arbejder med byrum, idrætsanlæg, legepladser, forvaltningsopgaver, m.m.
Som projektleder i Digitalisering, Infrastruktur og Anlæg bliver du udfordret med spændende og komplekse problemstillinger inden for forvaltning og udvikling af kommunens udearealer og anlægsprojekter, og du vil indgå i et stærkt fagligt team med både unge og erfarne kollegaer:
- Du får indflydelse på hvilke opgaver, du skal arbejde med
- Du kommunikerer med borgere, myndigheder og øvrige interessenter i forbindelse med gennemførelse af dine projekter, og ved forvaltning og udvikling af kommunens grønne områder
- Du varetager bygherrerollen og er bindeled mellem interne og eksterne aktører som myndighed, rådgiver og entreprenører
- Du styrer og udvikler forvaltningsopgaver, som vurdering af risikotræer, værdisætning af træer, skelsager, beplantningsopgaver, mm. og indgår i netværk som tværgående samarbejde med Natur og Miljø samt Arealdrift
- Du vil komme til at styre konkrete anlægsprojekter, herunder udbud og kontrahering, byggeledelse samt kontrakt-, økonomi- og tidsstyring.
- Du udarbejder sagsfremstillinger til politisk behandling, indgår i tværorganisatoriske samarbejder og netværk samt bistår med din faglige viden til byggesagsbehandling og lokalplanlægning.
Om dig
- Du har en relevant uddannelse som f.eks. landskabsarkitekt eller anden relevant erfaring
- Du har gode sociale og faglige kompetencer med fokus på værdiskabelse, fællesskaber og funktionalitet
- Du kan planlægge og styre anlægsprojekter fra projektudvikling til afleveret anlæg
- Du er engageret og selvstændig, og samtidig en god teamplayer
- Du har måske arbejdet i en offentlig forvaltning og i en politisk styret organisation
- Du kan måske ikke sige tjek til det hele, og det er okay. Det vigtigste er, at du har lysten til at lære og udvikle dig indenfor vores område.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i hjertet af Kongens Lyngby med fleksibel arbejdstid. Du kommer til at sidde i et tværfagligt arbejdsmiljø i storrumskontor med mulighed for hjemmearbejde. Vi er pt. 14 i afdelingen – alle professionelle med høj og varieret faglighed.
Vi har et onboardingprogram, hvor du får en af dine nærmeste kollegaer som mentor, og hvor du introduceres til vores værktøjer og arbejdsrelationer. Grundlæggende vægter vi trivsel højt i vores afdeling.
Stillingen er på 37 timer med flekstid.
Løn og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst og med forventet tiltrædelse pr. 1. maj 2025.
Arbejdsstedet er på vores nyrenoverede Lyngby Rådhus, Lyngby Torv 17 i Kgs. Lyngby, der er placeret 2 minutters gang fra Lyngby Station og tæt på motorvejsafkørsel.
Sådan bliver du vores nye projektleder
Send en motiveret ansøgning, hvor dine skriftlige formidlingsevner og faglighed skinner igennem i ansøgningen og et CV, der viser hvilke resultater/effekter din indsats har givet på tidligere arbejdspladser.
Du er velkommen til at kontakte afdelingschef Maja Arp på 2367 4149, hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen. Du kan også ringe til Julie Nielsen på 2442 9185 og høre mere om arbejdet som projektleder i afdelingen.
Ansøgningsfristen er onsdag den 19. marts kl. 23.59.
Vi holder 1. samtale tirsdag den 25. marts og 2. samtale torsdag den 27. marts på Lyngby Rådhus, Lyngby Torv 17, Kgs. Lyngby. Du vil blive kontaktet, hvis vi ønsker at invitere dig til en samtale.
Organisationen
Digitalisering, Infrastruktur og Anlæg er en ud af fem afdelinger i Center for Arealer og Ejendomme. Vi er en bygherreorganisation og vores hovedformål er at planlægge og gennemføre anlægsprojekter på park- og vejområdet i tæt samarbejde med myndighed, entreprenører og vores egne driftsfolk samt udvikle og drifte digitalisering på tværs af centeret.
Center for Arealer og Ejendomme servicerer 55.000 borgere og ca. 4.000 ansatte i Lyngby-Taarbæk Kommune. Vi er byg- og driftsherreorganisation for kommunens ejendomme som skoler, daginstitutioner, idrætsanlæg, svømmehaller, kontorejendomme, omsorgsboliger, flygtningeboliger, veje og grønne områder. Den kommunale bygningsmasse består af 240.000 m2, og vi har samtidig ansvaret for 200 km veje og stier samt 75 ha grønne arealer og 71 ha naturområder.
Centret består af 260 medarbejdere, hvoraf ca. 50 medarbejdere er placeret på rådhuset. Du kan se organisationsdiagrammer m.m. på www.ltk.dk/kommune.
I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Lyngby-Taarbæk Kommune, Lyngby Torv, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-03-2025; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/61dc33f7-4a14-46d1-a6d9-9589de1e81b3