Projektleder for tekniske installationer med fokus på bæredygtighed og energioptimering i Lyngby-Taarbæk

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Synes du, at bygningsteknik er det fedeste? Er du klar til at drive bæredygtige løsninger fremad? Så er det dig, vi søger!

Vores team har fået nye spændende opgaver, og vi søger derfor en engageret og kompetent kollega, som brænder for drift, vedligeholdelse og energioptimering af tekniske installationer.

Team Energi og Teknik er en del af Center for Arealer og Ejendomme (CAE), som beskæftiger ca. 220 medarbejdere. Vi er et tværgående servicecenter med Facility Management-ydelser og anlægsprojekter som kerneopgave. Ansvaret for alle kommunale ejendomme og arealer er samlet i Center for Arealer og Ejendomme.

I Team Energi og Teknik, som består af 6-7 medarbejdere med forskellig teknisk baggrund, varetager vi drift og vedligehold af de fleste tekniske installationer, fra el- og VVS-installationer til elevatorer, svømmebadsteknik, kloak og pumpebrønde. Vores mål i teamet er at opnå driftssikre anlæg, forbedre bygningernes indeklima og optimere energiforbruget.

Vores team søger særligt en kollega, der har lyst til at arbejde med drift, vedligehold og energioptimering af tekniske anlæg, med særlig fokus på ventilationsanlæg.

Vi kan tilbyde:

  • En dynamisk arbejdsplads med en uformel og humoristisk omgangstone, hvor det sociale og kollegiale er i højsædet.
  • En styrkebaseret tilgang til ledelse og samarbejde, hvor vi tager afsæt i muligheder og i det, der giver os energi og arbejdsglæde.
  • Spændende opgaver inden for vedligeholdelsesprojekter, bygningssyn og teknisk rådgivning, hvor du får mulighed for at bidrage til energioptimering og service af forskellige tekniske systemer.
  • Frihed til at udforske og udvikle dine faglige kompetencer i et støttende og inspirerende miljø.
  • Muligheden for at samarbejde med dygtige kolleger og være en del af et dedikeret team, der brænder for at gøre en forskel for vores lokalsamfund.
  • En familievenlig arbejdsplads med fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde.

Du har:
  • Solidt kendskab til tekniske anlæg og evnen til at udføre drift og vedligehold af komplekse systemer.
  • En teknisk baggrund, gerne fra ventilationsbranchen.
  • En struktureret og systematisk tilgang til arbejdet med fokus på at sikre effektive løsninger og høj kvalitet.
  • Kendskab til FM-systemer og er fortrolig med at arbejde i MS-Office.
Hvad kommer du til at lave? Du får ansvaret for de tekniske anlæg i din egen ejendomsportefølje, men løser også opgaver på tværs af den samlede bygningsmasse, når du kan bringe din specialviden i spil. Du varetager både akutte og planlagte vedligeholdelses- og energioptimeringsopgaver, og du kan også forvente at skulle bistå med rådgivning og projektgranskning på nogle af vores større anlægsprojekter. Opgaver løses ofte sammen med resten af teamet, hvor vi udnytter vores forskellige faglige kompetencer.

Hvad forventer vi af dig?
  • Du har en positiv indstilling og besidder en god portion humor.
  • Du har en bred viden om tekniske installationer og er nysgerrig efter at opnå ny viden på de tekniske områder.
  • Opgaver gennemføres med høj grad af inddragelse, så du skal derfor kunne samarbejde med en bred interessentgruppe, der dækker alt fra brugere og politikere til rådgivere og entreprenører.
  • Du er god til at kommunikere og samarbejde på tværs.

Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelsen sker som projektleder, og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Virumhallerne, Geels Plads 40, 2830 Virum, som er placeret ca. 2 minutters gang fra Virum Station og tæt på motorvejsafkørsel.

Ansættelsesproces: Ansættelsessamtaler afholdes løbende. I forbindelse med evt. 2. samtale får du en opgave, som du skal løse og præsentere for ansættelsesudvalget.

Ansøgningsfrist: Onsdag den 27/11-2024 kl. 10.00
Har du spørgsmål til os, er du velkommen til at kontakte teamleder Sune Lynge Rasmussen på tlf. 23424096 eller mail: suner@ltk.dk

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ejendomsdrift Institutioner, Lundtoftevej, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6146722

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet