BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliver du motiveret af at udvikle smarte og brugervenlige løsninger? Lyder det spændende at udvikle en web-løsning, som store dele af den danske befolkning benytter sig af? Vil du være en del af et dynamisk og agilt fullstack team, hvor du får mulighed for at bidrage og lære? Så søg stillingen.
Bliv en del af Vurderingsportalen
Vi har nu behov for en fullstack-udvikler, der kan være med til at udvikle det nye ejendomsvurderingssystem.
Du bliver en del af et spændende program, hvor store mængder af data bliver håndteret - og i sidste ende præsenteret for borgere og virksomheder. Vi står for den borgervendte frontend, og udover det arbejder vi også med det CMS (Umbraco), som redaktørerne i Vurderingsstyrelsen benytter til at lave redaktionelt indhold.
På nuværende tidspunkt består teamet af 4 software-udviklere, tester, IT-arkitekt, UX designer, BA, PO og Scrum Master.
Vi arbejder ud fra SAFe, hvor vi arbejder med iterationer af 10 uger, som er stykket op i 5 sprints af to uger. Vores primære værktøjer, som vi benytter i teamet er:
- React
- graphQL
- Jest med React Testing Library
- Cypress
- Storybook
- Umbraco 10 / .NET Core
- Visual Studio
- Powershell
- Postman / Insomnia
- CI/CD
- AWS
- Github
Du behøver ikke være ekspert i alt, men det er en fordel, at du kan – eller kender til nogle af teknologierne.
Nysgerrig fullstack udvikler med interesse for at lære nyt
Vi forestiller os, at du har relevant erfaring fra tidligere stillinger. Hvis du er dygtig og har gåpåmod, kan du også være nyuddannet indenfor softwareudvikling eller anden it-faglig uddannelse. Det vigtigste er, at du er nysgerrig på teknologi og er parat til at suge viden til dig og dele den med andre.
For at trives og få succes i stillingen motiveres du af at udvikle smarte og brugervenlige løsninger.
Hvorfor skal du vælge os?
- En arbejdsplads, hvor du fagligt kan blive udfordret og får mulighed for at bidrage.
- Mulighed for at videreuddanne dig gennem f.eks. kurser og certificeringer.
- Fokus på, at arbejde og privatliv skal hænge sammen.
- Påvirke og bidrage til et site, som store dele af den danske befolkning stifter bekendtskab med.
- Godt socialt miljø med løbende arrangementer.
Send din ansøgning med CV, eksamensbevis og eventuelle udtalelser vi linket ”Søg stillingen” senest den 1. oktober 2023. Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Souschef Benjamin Klubien på tlf. 72 37 20 92.
Der kan indgå en case og test i forbindelse med ansættelsesforløbet. Forud for ansættelsen vil der blive indhentet referencer og straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Forventet tiltrædelse er senest 1. december 2023 eller efter nærmere aftale.
Dit arbejdssted bliver Nybrovej 116, 2800 Lyngby.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Kongens Lyngby, Nybrovej 116, Nybrovej 116, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=172448&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5910341