BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du i gang med en uddannelse f.eks. som administrationsbachelor eller søger du bare et deltidsjob indenfor løn- og personaleadministration? Så er du måske vores nye kollega.
Om jobbet
I Løn- og personalejura arbejder vi med alle opgaver indenfor løn- og personaleadministration.
Vi søger en studentermedhjælper/deltidsmedarbejder, der vil hjælpe med en række opgaver primært indenfor afdelingens lønområde. Det kan f.eks. være:
- Timelønsansættelser, herunder indhentelse af straffeattester
- Diverse løn- og legalitetskontroller
- Beregning af pensionskarens
- Opfølgning på restferie og udbetaling af 6. ferieugetimer
- Barselssager
- Indberetning af engangsydelser
- Ad hoc opgaver og projekter for afdelingen
Om dig
Vi forestiller os, at du har interesse indenfor området – enten via dit studie eller fra tidligere jobs. Du skal være systematisk, struktureret og kunne arbejde selvstændigt. Samtidig skal du have nemt ved at sætte dig ind i nye IT-systemer.
Derfor skal du vælge os
Du bliver en del af en afdeling, der har ambitioner og mange forskelligartede opgaver. Vi arbejder selvstændigt og har travlt, men vi har et godt arbejdsmiljø, hvor der bliver lagt vægt på sparring og på at hjælpe hinanden. Vi tilbyder en fleksibel hverdag, hvor du har stor mulighed for at planlægge dine opgaver og din arbejdsdag i forhold til evt. studie. Vi har en uformel og uhøjtidelig omgangstone.
Stillingen er placeret i afdelingen Løn- og Personalejura, der er en del af Center for Politik og Organisation (CPO). Vi er ca. 100 medarbejdere i hele centret, du bliver en del af Lønteamet på 12 engagerede og energiske medarbejdere, der varetager løn- og personaleadministration til kommunens ca. 5.600 medarbejdere (månedslønnede, timelønnede og tjenestemænd).
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 10-15 timer ugentlig. Arbejdstiden kan koordineres med dit studie.
Vi ønsker at du starter hurtigst muligt og senest den 1. maj 2024.
Er du interesseret
Så send din ansøgning og CV via linket på siden senest torsdag den 14. marts 20024. Vi forventer at holde samtaler den 21. marts 2024.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Gitte Møller Petersen, tlf. 51 26 75 44, mail gmp@ltk.dk.
Ansættelsesforhold
Deltid
Tiltrædelse
Hurtigst muligt og senest den 1. maj 2024.
Arbejdssted
Toftebæksvej 8, 2800 Kgs. Lyngby
I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Løn og Personalejura, Toftebæksvej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6005230