Sundheds- og ældrefaglig konsulent til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Afdeling for Omsorg søger en ambitiøs og dygtig sundheds- og ældrefaglig konsulent, der vil være med til at udvikle det kommunale ældreområde – og som ønsker at bidrage til at omsætte visionerne i Københavns Kommunes kommende ældrepolitik.

I Københavns Kommune er ambitionsniveauet for udvikling af ældreområdet højt, og vi søger en konsulent, der med stort engagement kan understøtte og være med til at drive og udvikle indsatser og projekter – specielt udvikling og fortsat implementering af FSIII og omsorgsjournalen Cura – typisk i samarbejde med hjemmeplejen og plejehjemmene.

Hvem er vi?
Afdeling for Omsorg består af 17 medarbejdere og en afdelingsleder – herunder konsulenter, socialrådgivere og en administrativ medarbejder. Vi er en afdeling, som arbejder med udvikling og understøttelse af kommunens fem store hjemmeplejeenheder og 40 plejehjem. Derudover understøtter vi direktion, borgmester og det politiske udvalg.

Afdeling for Omsorg er én af fire afdelinger i Center for Ældreliv og Innovation, som er en del af centralforvaltningen i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Centret omfatter ca. 60 medarbejdere og ledes af et chefteam bestående af to centerchefer og fire afdelingsledere. Centret har samlet til opgave at udvikle og finde nye løsninger inden for en række af forvaltningens fag- og driftsområder – bl.a. i forhold til værdig ældrepleje og livskvalitet for ældre, ernæringsområdet, rehabilitering, sektorovergange, myndighedsopgaven, hjemmepleje, plejehjem, aktivitetscentre, støtte til pårørende og samarbejde med frivillige og civilsamfundet samt ansvar for kommunens ældrepolitik og værdighedspolitik.

Dine opgaver vil blandt andet være

  • Udvikle, drive og implementere projekter/indsatser knyttet til FSIII og Cura – typisk i samarbejde med forvaltningens store driftsenheder som for eksempel hjemmeplejen og plejehjem
  • Driftsunderstøtte hjemmeplejen og plejehjem
  • Deltage i ældre- og plejefaglige udviklingsprojekter
  • Facilitering af arbejdsgruppemøder, temadage og workshops, som indgår i afdelingens udviklingsopgaver
  • Kommunikation og formidling internt såvel som eksternt herunder udarbejdelse af vejledninger og andet materiale til medarbejdere og ledere i driften og borgere
  • Udarbejde oplæg til brug for forvaltningens ledelse, borgmester og politisk udvalg
Vi forestiller os, at du

  • har en sundhedsfaglig baggrund – gerne kombineret med relevant videreuddannelse indenfor området på master eller kandidatniveau
  • har interesse for og kendskab til det kommunale ældre- eller sundhedsområde
  • gerne har erfaring fra en kommunal eller regional forvaltning, styrelse eller interesseorganisation
  • kan jonglere i spændingsfeltet mellem praksis og forvaltning
  • har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner
  • er selvstændig og initiativrig
  • kan arbejde både alene og i teams
  • arbejder resultatorienteret og overholder deadlines
  • har kompetencer og erfaring indenfor projektledelse
  • er målrettet, struktureret og kvalitetsbevidst i dit arbejde
  • bidrager til 'det gode samarbejde' i afdelingen
Vi tilbyder
Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring, ansvarlighed, respekt og kollegialt samvær. Vi er en arbejdsplads, der har fokus på trivsel, tillid og individuel udvikling.

Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en fast stilling med et ugentligt timetal på 37 timer med tiltrædelse den 1. august 2023. Ansættelse efter gældende overenskomst. Din arbejdsplads vil være i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Borups Allé, 2200 København N.

Mere information
Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på Københavns Kommunes hjemmeside. Du er også velkommen til at kontakte specialkonsulent Lars Harpelund på 2165 4878, chefkonsulent Mads Wallentin på 2929 1154 eller afdelingsleder Lone Petersen på 2928 3611

Søg via linket senest fredag den 9. juni 2023
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 25 og 26.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192034&DepartmentId=20757&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836829

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet