Teknisk serviceleder til varieret arbejdsdag i Lyngby-Taarbæk Kommune

dato

Brænder du for en varieret arbejdsdag, hvor du både kan bruge dine hænder og din evne til at koordinere?

Vi søger en engageret og kvalitetsbevidst teknisk serviceleder til Servicevagten i Lyngby-Taarbæk Kommune – en stilling uden personaleansvar, men med stor indflydelse på opgaveløsningen.

Om stillingen:
Du bliver en del af Ejendomsdrift og spiller en central rolle i at sikre drift og vedligeholdelse af kommunens bygninger og områder. Sammen med Team Skoler og Servicevagten sørger du for, at alt fungerer optimalt – både på rådhuset, skoler og daginstitutioner.

Dine primære opgaver vil være:

  • Planlægning og koordinering af daglige drifts- og vedligeholdelsesopgaver i Servicevagten
  • Håndtering af vagtplaner, ferie, sygdom og afspadsering for Servicevagten og Team Skoler
  • Løse opgaver på Lyngby Rådhus og afløsning ved behov
  • Drift og administration af kommunens adgangskontrolsystem (ADK)
  • Løsning af praktiske opgaver – både indendørs og udendørs

Dit arbejdssted:
Du møder ind på kommunens Servicevagt, placeret på Trongårdsskolen, og du refererer til driftslederen i Team Skoler.

Vi tilbyder:
Hos os får du frihed til at planlægge din dag og sparring fra kompetente kolleger, når der er behov. Vi værdsætter trivsel og samarbejde i et uformelt miljø.

Du får:
  • En moderne arbejdsplads med gode forhold og et stærkt fokus på arbejdsmiljø
  • Høj grad af selvbestemmelse og frihed under ansvar
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • En kollegial tone, hvor alle bidrager og anerkendes som ligeværdige

Hvem er du?
Vi søger en serviceorienteret og initiativrig medarbejder, der har hænderne godt skruet på og kan skabe struktur i en omskiftelig hverdag.

Vi lægger vægt på, at du:
  • Har erfaring med drift af ejendomme eller en håndværksmæssig baggrund
  • Er en stærk koordinator og planlægger
  • Har gode IT-kundskaber og kendskab til systemer som CTS, ABA, AIA, ABDL og ADK
  • Har gode kommunikationsevner og sætter brugeren i centrum
  • Har kørekort (kategori B) – gerne med trailerkort

Løn og ansættelse: Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist er søndag den 9. februar 2025.
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler med ansættelsestidspunkt hurtigst muligt eller 1. april 2025.
Forud for endelig ansættelse indhentes straffeattest og børneattest. Yderligere information kan fås ved henvendelse til Driftsleder Morten Nørgaard, tlf. 20181073 eller mail morno@ltk.dk eller Driftschef Ken Reinhard, tlf. 20840318 eller mail kre@ltk.dk.

Om Center for Arealer og Ejendomme: Du bliver ansat i Center for Arealer og Ejendomme, som beskæftiger ca. 220 medarbejdere. Vi er et tværgående servicecenter med Facility Management ydelser og anlægsprojekter som kerneopgave. Ansvaret for alle kommunale ejendomme og arealer er samlet i Center for Arealer og Ejendomme. Du kan læse mere om Center for Arealer og Ejendomme på Lyngby-Taarbæk kommunes hjemmeside

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ejendomsdrift Institutioner, Lundtoftevej, 2800 Kgs. Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/acb4eb95-28a1-4bef-9d05-14594ea08758

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet