BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du vil indgå som teknisk servicemedarbejder i Team Omsorg, som løser tekniske opgaver, mindre håndværksmæssige opgaver og renholdelsesopgaver af høj kvalitet på plejecentrene.
Du skal varetage følgende opgaver:
Vi søger dig, som ønsker at arbejde kvalitetsbevidst og give den bedst mulige service. Du skal hjælpe med at gøre hverdagen lettere, for både ansatte og borgere. Derfor udstråler og besidder du gode samarbejdsevner på alle niveauer. Du har mange forskelligartede opgaver, hvor nogle skal løses selvstændigt og andre i samarbejde med dine kollegaer.
Vores opgaver spænder vidt, og vores vigtigste opgave er at sørge for, at hverdagen fungerer på plejecentrene.
Dine opgaver vil bl.a. omfatte:
- Mindre håndværksmæssige opgaver
- Vedligeholdelse af plejecentrets hjælpemidler
- Rekvirering af håndværkere
- Opsætning af reoler og andre småting
- Renholdelsesopgaver
- Håndtering af affald og storaffald
Vi tilbyder:
Du vil komme til at arbejde i et harmonisk team, hvor humor og trivsel vægtes højt. Du vil møde kollegaer, der sætter dig i centrum før sig selv.
Derudover får du:
- En moderne arbejdsplads med ordnede forhold og et godt arbejdsmiljø
- En arbejdsplads hvor vi alle er ligeværdige og medbestemmende
- Mulighed for faglig og personlig udvikling
- En uformel og kollegial tone, hvor du har frihed under ansvar
Forventninger til dig og dine kompetencer:
Du er evt. uddannet Ejendomsserviceteknikker, men det er ikke et krav. Du har et stort service-gen og har kørekort, minimum kategori B.
Derudover ser vi gerne, at du:
- har gode sociale kompetencer, og du motiveres af at levere en god service, og kan sætte brugeren i centrum for løsning af opgaven
- tager ejerskab for arbejdsopgaverne
- har gode kommunikationsevner
- har kendskab til CTS-styring, det er dog ikke et krav
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Forud for endelig ansættelse indhentes straffeattest og børneattest.
Løn og ansættelse:
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfristen er søndag den 1. september 2024. Første samtalerunde afholdes tirsdag og onsdag den 10. og 11. september 2024, og anden samtalerunde afholdes torsdag den 12. september 2024. Forventet ansættelsestidspunkt er hurtigst muligt og senest den 1. november 2024.
Yderligere information kan fås ved henvendelse til driftsleder Henning Lysholm, mail: hely@ltk.dk eller tlf. 5159 7257.
Om Center for Arealer og Ejendomme:
Du bliver ansat i Center for Arealer og Ejendomme, som beskæftiger ca. 220 medarbejdere. Vi er et tværgående servicecenter med Facility Management ydelser og anlægsprojekter som kerneopgave. Ansvaret for alle kommunale ejendomme og arealer er samlet i Center for Arealer og Ejendomme. Du kan læse mere om Center for Arealer og Ejendomme på Lyngby-Taarbæk Kommunes hjemmeside.
I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ejendomsdrift Institutioner, Lundtoftevej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6090583