Tekniske testere til Forskuds- og Årsopgørelsen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af teamet bag en helt central samfundsopgave – at levere Årsopgørelsen til 5 mio. skatteydere i Danmark? Kan du se nye løsninger og levere resultater af høj kvalitet? Og brænder du for at samarbejde med fagligt kompetente kolleger? Så er du måske vores nye tester i automatiseringsteamet!

Vi søger strukturerede og løsningsorienterede testere, der brænder for at tage del i arbejdet med at skabe automatiserede regressionstest af Forskuds- og Årsopgørelsen. Du bliver en del af et dedikeret og ambitiøst team, som arbejder struktureret med testautomatisering, og du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med testmanagement, testdesign, test datamanagement og testprocesforbedring. Derudover bliver du en del af en højt specialiseret it-organisation med over 1.000 kolleger, med rig mulighed for at netværke på tværs af fagligheder.

Primære opgaver:
Til vores automatiseringsteam søger vi tekniske testere, der får ansvar for at udvikle og eksekvere automatiserede scripts i Leapwork, samt dokumentere testresultater. Derudover vil der også være mulighed for at få ansvar for at vedligeholde og videreudvikle vores webservices samt konfigurere og vedligeholde værktøjer til testautomatisering og -styring.

Profil
Det er en fordel hvis du har nogle års erfaring inden for testområdet, især automatiseringstest. Det vil være et stort plus hvis du har kendskab til automatiseringstestværktøjet Leapwork.

Endvidere ser vi gerne, at du har nogle års erfaring med programmering, og kan programmere i C# og Python. Det er et stort plus, hvis du har erfaring i web service programmering bl.a. Get, Post og Put metoder, og har kendskab til Postman.

De vigtigste personlige kompetencer, for at lykkes i jobbet er:

  • En struktureret, detaljeorienteret og grundig tilgang til opgaveløsningen
  • Lyst til at lære nye metoder og værktøjer
  • Holdånd og stærke samarbejdsevner
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen står for et af de største igangværende it-projekter og -udviklingsprogrammer i staten og har ansvar for driften af omkring 200 it-systemer. Du kommer til at indgå i et stærkt fagligt miljø, hvor hverdagen er præget af god stemning og en uformel omgangstone, hvor vi spiller hinanden gode. Vi lægger vægt på vidensdeling og at have det sjovt, når vi går på arbejde.

Derudover lægger vi vægt på at understøtte fleksible arbejdsvilkår, hvor der er mulighed for at balancere arbejds- og familieliv. Rammerne for arbejdstilrettelæggelsen drøftes mellem leder og medarbejder med udgangspunkt i den samlede opgaveløsning.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eventuelle udtalelser bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 9. november 2023. Der vil være løbende samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte souschef Signe Johanne Lakjer på 72 37 66 95 eller IT-specialist Karin Andersen på 72 37 78 83.

Der kan indgå personanalyse og logisk test i rekrutteringsprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og dit arbejdssted bliver Nybrovej 110, 2800 Kongens Lyngby.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lyngby-Taarbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Kongens Lyngby, Nybrovej 116, Nybrovej, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931700

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet