BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af teamet bag en helt central samfundsopgave – at levere Forskudsopgørelsen og Årsopgørelsen til 5 mio. skatteydere i Danmark? Motiveres du af at samarbejde med fagligt kompetente kolleger, der brænder for opgaven? Og trives du i et udviklingsjob med mening? Så er du måske den kollega, vi søger!
Vi søger erfarne testdesignere/testanalytikere, der har lyst til at indgå i et team af engagerede medarbejdere, som er ansvarlige for udvikling af Forskuds- og Årsopgørelsen. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med system- og procesejerne og du skal sikre, at forretningens viden om systemerne og forretningen bliver omsat til struktureret testdesign.
Derudover indgår du i samarbejde med test-automatiseringsteamet, testmanagere og testdatamanagere. Vores afdeling er i en stor udvikling, så du kan få stor medindflydelse på opgaver og samarbejde.
Dine primære opgaver er:
- Test analyse og udarbejdelse af testcases
- Valg af den rigtige testintensitet og relevante testdesignteknikker
- Bidrag til sikring af de nødvendige testdata i samarbejde med relevante interessenter
- Analyse af krav og Review af testcases
- Samarbejde med forretningstestere om udarbejdelse af testcases og med testautomatiseringsholdet om opbygning af automatiske regressionstest.
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling i en større enhed i offentligt eller privat regi, og vi ser gerne at du har dokumenteret praktisk erfaring i testdesignteknikker og testværktøjer. Derudover har du kendskab til produktrisikoanalyser og risikobaseret test.
Vi lægger vægt på at du:
- Har blik for at vælge den rigtige testintensitet ud fra produktrisikoanalyse (PRA) og kan derpå vælge relevante teknikker, så testdækningsgrad kan belyses
- Har anvendt et teststyringsværktøj (gerne Quality Center/ALM) i praksis og har erfaring i udarbejdelse af testcases
- Gerne har en relevant certificering (ISTQB, TMAP), og har du også erfaring med/kendskab til automatiseret test, er det en fordel
- Taler og skriver dansk.
- En analytisk tilgang, hvor du er drevet af at forstå forretningsbehovene i dybden
- Stor interesse for at sætte dig ind i en kompleks forretning med tekniske og lovmæssige afhængigheder
- Løsningsorienteret når der er pres på.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send dit CV med en kort motivation og dine eksamenspapirer senest 12. februar 2024 via linket ”Søg stillingen”. Der vil være løbende samtaler.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte chefkonsulent Stig Vester Pedersen på telefon 72 37 81 54 eller testmanager Alina Jørnild på telefon 72 37 99 68.
Der kan indgå personanalyse og logisk test i rekrutteringsprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og dit arbejdssted bliver Nybrovej 110, 2800 Kongens Lyngby.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Kongens Lyngby, Nybrovej 110, Nybrovej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5982044