BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Lyngby-Taarbæk Kommune søger en ny kollega til en velfungerende udbuds- og indkøbsafdeling, der arbejder for optimale offentlige kontrakter, og hvor udvikling, faglig sparring og videndeling er i centrum.
Udbuds- og Indkøbsafdelingen består p.t. af 10 medarbejdere, der udgør kommunens kompetencer inden for indkøb og udbud, entrepriseret, kontraktforhandling, kontraktstyring, e-handel, compliance mv. Udbuds- og indkøbsområdet er en væsentlig strategisk funktion og et højt prioriteret område i kommunen.
Lyngby-Taarbæk Kommune er en del af et indkøbsfællesskab med 6 andre kommuner, hvilket betyder, at der i hverdagen arbejdes tværkommunalt med udbud, kontraktstyring, e-handel mv.
Som kommende udbudskonsulent/-jurist i Lyngby-Taarbæk Kommune skal du, alt efter kompetencer og interessefelter, arbejde med forskellige strategiske indsatsområder. Derudover består arbejdet særligt i:
- Proces- og projektledelse ift. planlægning, tilrettelæggelse og gennemførelse af EU-udbud
- Forhandlinger, kontraktstyring mv.
- Behovs- og markedsanalyser i dialog med leverandører og fagpersoner
- Håndtering af juridiske problemstillinger.
Den præcise opgaveportefølje for den enkelte medarbejder afhænger bl.a. af kompetencer og præferencer.
Ønsket profil
Der efterspørges ansøgere med gå-på-mod og en proaktiv tilgang til udbud samt med kompetencer inden for projektstyring/-ledelse, jura, økonomi mv. Egnet uddannelsesmæssig baggrund er eksempelvis cand.merc.jur., cand.jur. og cand.merc., men også ansøgere med relevante projektstyringskompetencer eller viden om, og gerne praktisk erfaring med, offentlige udbud kan komme i betragtning.
Herudover forudsættes der:
- Gode samarbejdsevner – også med andre fagligheder
- Struktureret tilgang og veludviklede metodiske og analytiske evner
- Initiativrig, engageret og ansvarsbevidst tilgang til arbejdet
- Ønske om faglig udvikling og lyst til videndeling med kolleger.
Vi har fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen, mulighed for hjemmearbejde f.eks. et par dage om ugen og et uhøjtideligt arbejdsmiljø.
Vi er centralt placeret i Lyngby og tæt på offentlig transport, Magasin og Lyngby Storcenter.
Nyuddannede opfordres til at søge.
Løn fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. Ansættelse som specialkonsulent eller chefkonsulent kan aftales, hvor forudsætningerne er til stede. Ansøgere opfordres til at vedlægge eksamensbevis fra bachelor- og/eller kandidatuddannelse og øvrig relevant dokumentation.
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Udbudskonsulent Lene Kildegaard Graversen på tlf. 21 73 39 37 eller Udbuds- og Indkøbschef Martin Skoulund Larsen på tlf. 30 42 88 66.
Ansøgningsfrist: Torsdag den 26. september 2024, kl. 08:00.
Samtaler afholdes løbende.
I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Lyngby-Taarbæk Kommune, Lyngby Torv, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6107862