BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du generalist frem for specialist? Er du omhyggelig i din hverdag, og er du god til vedligehold og opdatering af processer og dokumenter? Kan du arbejde hurtigt, når det gælder? Så er her muligheden for at komme med på holdet i kontoret ”Bolig Drift”.
Vær med til opbygning af et nyt kontor
I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen understøtter vi vores kolleger i Skatteforvaltningen med drift og videreudvikling af en stor IT-portefølje. Du bliver en del af kontoret ”Bolig Drift”, som drifter it-systemer til boligbeskatning- og ejendomsdata-området. Vores opgave er at sikre stabil og sikker drift samt koordinere al vedligehold og videreudvikling fremadrettet. De første leverancer blev sat i drift i august 2023 og der vil løbende komme flere leverancer til på både kortere og længere sigt. Kontoret er under opbygning, og du får derfor en unik mulighed for at påvirke din egen stilling. Vi er lige nu 9 medarbejdere i kontoret, som primært arbejder som systemejere og it-driftsansvarlige og vi har brug for dig, der kan samle trådene.
En bred rolle
Som generalist vil du bidrage overalt i kontoret. Skal der bruges en præsentation til eftermiddagens møde? Skal der udarbejdes en god besvarelse på simple spørgsmål eller udarbejdes notater til direktions- eller departementsforelæggelser? Viser virkeligheden sig at være anderledes end de beskrevne processer? Så vil det være dig, der træder til.
Dine opgaver vil blandt andet være at:
- Samle information og spørgsmål til de månedlige rapporter
- Have overblik over aftaler og håndbøger
- Sikre at aftaler er opdateret med input og godkendelser fra alle interessenter
- Hjælpe hvor det brænder – når det brænder. Det gør det heldigvis sjældent.
Det er vigtigt for os, at du føler ansvar for de ting, du sidder med, og at du har et skarpt øje for de løbende opdateringer, så kontoret Bolig Drift er på forkant. Vi vil være dem, der ser og foreslår ændringerne i stedet for at være dem, der retter til, når andre stiller spørgsmål. Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesbaggrund og erfaring fra en lignende stilling.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Har lyst til at skabe relationer og samarbejde med forskellige interessenter omkring dig
- Er vant til at kommunikere både skriftligt og mundtligt
- Har forståelse for it-processer
- Er struktureret i din tilgang til opgaverne
- Proaktivt følger op på verserende sager
Din kommende kontorchef Louise Arnawa fortæller: ”For mig er det vigtigt, at vi i det nye kontor skaber et miljø, hvor trivsel, samarbejde og kreativitet næres, så vi både som individer og som helhed kan blomstre. Jeg vil gøre mit for at så frøene til positivitet og til at skabe en atmosfære, hvor alle kan føle sig værdsatte, motiverede og hvor vi ubekymret kan tale om succeser og udfordringer både fra det faglige arbejde og af mere privat karakter.” Desuden tilbyder vi en høj grad af fleksibilitet, hvor der er mulighed for at balancere arbejds- og familieliv.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send dit CV med motivation senest 3. juli via linket ”Søg stillingen”. Vi afholder samtaler løbende.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Louise Arnawa på telefon 72 37 96 84.
Der kan indgå en logisk test og en personprofilanalyse i ansættelsesforløbet. Forud for ansættelsen vil der blive indhentet referencer og straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Nybrovej 110-116, 2800 Lyngby.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Kongens Lyngby, Nybrovej 110, Nybrovej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6071150