BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du have indflydelse og mulighed for at udvikle dig i en stilling, hvor du kan bruge dine kompetencer i et stort offentligt it-program? Er du løsningsorienteret og kan samarbejde med mange forskellige fagligheder? Kan du holde overblikket over flere samtidige projekter – af forskellig størrelse og kompleksitet? Vil du være en del af et program, hvis slutprodukt har stor betydning for borgerne i Danmark? Så er det måske dig, vi leder efter.
Stillingen
Du bliver en del af et komplekst it-program, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på opgaveløsningen, som en del af en enhed, der har fokus på eksterne integrationer. Det inkluderer fokus på data mod borgere og beskatningssystemer samt journalisering af data. Enheden består af en blanding af eksterne konsulenter og interne medarbejdere, som arbejder på at udvikle de bedst mulige løsninger indenfor rammerne.
Der vil være tæt sparring og samarbejde med kontorchefen, hvor I sammen vil definere de konkrete opgaver, du skal varetage.
Hvem er du?
Vi søger en dygtig generalist – gerne med projektleder-kompetencer. Du skal være i stand til at rammesætte og styre opgaverne sikkert i mål – og samtidig lede både opad og nedad i organisationen. Det er vigtigt, at du kan samarbejde med mange forskellige fagligheder, herunder it-udviklere, it-arkitekter, testere, jurister mv. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.
Vi leder efter dig som:
- Er en dygtig generalist, der forstår at navigere i kompleksitet.
- Har erfaring med projektledelse. Det er en fordel, hvis det også inkluderer kendskab til it-projektledelsesmetodikker.
- Trives med mange forskelligartede opgaver - samtidig med, at du forstår at sætte dig ind i specifikke områder og opgaver.
- Er god til at skabe relationer og samarbejde med forskellige fagligheder.
- Trives i en travl hverdag, hvor arbejdet til tider kan fylde meget.
- Er ambitiøs og stiller høje krav til dig selv og andre.
Du bliver en del af et større it-program, der udvikler løsningen til de nye ejendomsvurderinger. Programmet består af flere udviklingsteams, ligesom der også er teams, der har fokus på kravstillelse af funktionalitet, det juridiske aspekt, processer og organisationen. Du vil indgå som en del af en enhed, som primært har fokus på software-udvikling. Vi har en travl hverdag, hvor vi arbejder med relativt korte deadlines, og hvor der er mulighed for at byde ind med sin faglighed.
Vi tilbyder
- Et kontor fuld af gode kollegaer og godt sammenhold – med løbende sociale arrangementer.
- Mulighed for at udvikle dit potentiale, samt gode karrieremuligheder.
- Mulighed for kurser, certificeringer og lignende, der interesserer og kvalificerer dine kompetencer.
- Mulighed for at indtage en central position i videreudviklingen af et it-system med stor samfundsmæssig betydning.
- Fleksible rammer for tilrettelæggelse af arbejds- og fritidsliv under respekt for såvel arbejdsrelaterede som personlige behov.
Samtaler holdes løbende, så send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen”, dog senest den 4. september 2024. Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Benjamin Klubien på telefon 7237 2092. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Tiltrædelsesdato er 1. november 2024 eller efter aftale.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Nybrovej 116, 2800 Kgs. Lyngby.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lyngby-Taarbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Kongens Lyngby, Nybrovej 116, Nybrovej, 2800 Kongens Lyngby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100965